Pregled bibliografske jedinice broj: 794598
Pjevanje u prvim trima razredima osnovne škole
Pjevanje u prvim trima razredima osnovne škole, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 794598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pjevanje u prvim trima razredima osnovne škole
(Singing in the first three grades of primary school)
Autori
Radičević, Božica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
26.06
Godina
2010
Stranica
54
Mentor
Rojko, Pavel
Neposredni voditelj
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
osnovna škola; razredna nastava; nastava glazbe; pjevanje; glazbene aktivnosti
(primary school; junior school; teaching music; singing; musical activities)
Sažetak
Tema je ovoga rada pjevanje u prvim trima razredima osnovne škole. U sklopu rada izvršeno je istraživanje o učestalosti glazbenih aktivnosti na ostalim nastavnim predmetima te koje pjesme učenici prvoga, drugoga i trećega razreda vole pjevati. Istraživanje polazi od sljedećih istraživačkih pitanja: Koje se pjesme izvode u prvim trima razredima osnovne škole u praksi, jesu li pjesme primjerene dobi učenika, kakve pjesme učenici vole pjevati, kako učiteljice provode obradu pjesme na satu glazbene kulture, u kojoj se mjeri glazbene aktivnosti provode na drugim nastavnim predmetima te koja im je svrha? Istraživanje se odvijalo tijekom tri tjedna u Osnovnoj školi Franje Krežme u Osijeku. Istraživanje je obuhvatilo 67 učenika od 1. do 3. razreda. Nakon provedenoga istraživanja možemo zaključiti da su pjesmice koje se pjevaju u prvim trima razredima primjerene dječjem uzrastu. Izvode se pjesme propisane nastavnim planom i programom, ali i pjesme koje su slobodan izbor učiteljica. U sastavljanju repertoara pjesama učenici ne sudjeluju. Pjesme učiteljice obrađuju metodom obrade po sluhu. Učenici prvih triju razreda vole pjevati pjesme vedroga i veseloga karaktera, umjerenog do brzoga tempa te raspjevane melodije. Učenici trećega razreda više vole pjevati dječje popularne autorske i umjetničke pjesme nego narodne. Glazbene se aktivnosti pojavljuju i na drugim nastavnim predmetima, a najviše na satovima tjelesne i zdravstvene kulture, dok ih na satovima matematike uopće nema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)