Pregled bibliografske jedinice broj: 794516
Temeljne vrijednosti interkulturalizma kao osnova promicanja europskih vrijednosti
Temeljne vrijednosti interkulturalizma kao osnova promicanja europskih vrijednosti // Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti, znanstvena monografija / Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb : Virovotica: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2014. str. 137-150
CROSBI ID: 794516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljne vrijednosti interkulturalizma kao osnova promicanja europskih vrijednosti
(The basic values of Interculturalism as a basis of promoting European values)
Autori
Bedeković, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Interkulturalno obrazovanje i europske vrijednosti, znanstvena monografija
Urednik/ci
Hrvatić, Neven
Izdavač
Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Grad
Zagreb : Virovotica
Godina
2014
Raspon stranica
137-150
ISBN
978-953-56216-1-4
Ključne riječi
europski prostor obrazovanja, interkulturalni odgoj i obrazovanje, temeljne vrijednosti interkulturalizma, europske vrijednosti, europska dimenzija u obrazovanju
(European educational area, intercultural education, intrinsic values of interculturalism, European values, European dimension in education)
Sažetak
Multikulturalno okruženje i trajna potreba za prilagodbom europskog prostora obrazovanja demokratskim standardima kulturno-pluralnog društva u centar pozornosti dovodi pitanje promicanja temeljnih vrijednosti interkulturalizma kao značajne sastavnice europskih vrijednosti. Od škole se očekuje da osigura obrazovanje u kome će opći razvoj pojedinca, promatran iz europske perspektive, biti u funkciji stjecanja znanja, vještina i stavova potrebnih za suočavanje s izazovima suvremenoga europskog društva, pripreme za mobilnost i suživot u multikulturalnoj Europi, te u funkciji osposobljavanja mladih za očuvanje odrednica vlastitog identiteta i kulturnog nasljeđa, uz istovremeno prihvaćanje građanske odgovornosti za izgradnju demokratskog društva ujedinjene Europe. Interkulturalni odgoj i obrazovanje u tom kontekstu polazi od prihvaćenog odnosa prema multikulturalnom društvu i stavu prema temeljnim vrijednostima interkulturalizma u kontekstu podupiranja europske dimenzije u obrazovanju kao općeprihvaćenog koncepta i dominantne smjernice obrazovnih politika europskih zemalja.
Izvorni jezik
Hrvatski