Pregled bibliografske jedinice broj: 794061
Odgojna uloga medija u zdravstvenim pitanjima: reklame u ilustriranom tjedniku Svijet u odnosu na reklame časopisa Sensa i Men's Health
Odgojna uloga medija u zdravstvenim pitanjima: reklame u ilustriranom tjedniku Svijet u odnosu na reklame časopisa Sensa i Men's Health, 2011., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 794061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojna uloga medija u zdravstvenim pitanjima: reklame u ilustriranom tjedniku Svijet u odnosu na reklame časopisa Sensa i Men's Health
(The educational role of the media in health matters: advertisements in the illustrated weekly magazine Svijet in relation to the advertisements in magazines Sensa and Men's Health)
Autori
Fabić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2011
Stranica
110
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
odgojna uloga medija; zdravstvo; časopisi; reklame
(educational role of the media; health; magazines; advertisements)
Sažetak
Živimo u svijetu koji je preplavljen reklamama. Potrebno je razgraničiti pojmove oglas i reklama. Pojam oglas ima prije svega informativni karakter, dok se riječ reklama upotrebljava u široj gospodarskoj domeni u raznim oblicima i formama u komunikacijskom procesu na relaciji između proizvođača, predmeta i potršača. Termin oglašavanje, koje je u uskoj vezi s reklamama, označava vrstu komunikacije kojoj je osnovna uloga informiranje i obavještavanje. Tema ovog diplomskog rada je odgojna uloga medija u zdravstvenim pitanjima, tj. analiza i usporedba odgojne uloge reklama s dvadesetih i tridesetih godina 20. stoljeća u odnosu na reklame iz suvremenih časopisa. Što se metoda rada tiče, sve reklame koje su ušle u istraživanje obrađene su kvalitativnom i kvantitativnom analizom sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija