Pregled bibliografske jedinice broj: 794027
Reklame i djeca: Medijska iskustva zagrebačkih adolescenata
Reklame i djeca: Medijska iskustva zagrebačkih adolescenata, 2012., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 794027 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reklame i djeca: Medijska iskustva zagrebačkih adolescenata
(Advertising and Children: Media experience of adolescents in Zagreb)
Autori
Hrkać, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
28.02
Godina
2012
Stranica
68
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
reklame; djeca; adolescenti; Zagreb; medijsko iskustvo
(advertising; children; adolescents; Zagreb; media experience)
Sažetak
Tema ovog rada je odnos mladih, tj. adolescenata grada Zagreba i šireg gradskog područja sa svijetom medija. Naglasak se stavlja na pitanja vezana uz dostupnost medija mladima, te nekim drugim specifičnijim temama unutar navedenog odnosa mediji - mladi, a osobito što se tiče odnosa mladih i reklame. Teorijski dio rada analizira i obrađuje tematiku i aspekte potrebne za bolje shvaćanje ove suvremene problematike. Praktični dio rada, istraživanje provedeno na uzorku od 120 adolescenata grada Zagreba i šire okolice, pokušat će potvrditi stajalište kako su mediji sastavni dio života djeteta, i ne samo to, već da zauzimaju značajan dio u usopredbi s drugim važnim aktivnostima i obvezama koje dijete ima. pa i u slobodno vrijeme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija