Pregled bibliografske jedinice broj: 794014
Proizvodnja hrvatskih celebrityja u showbiz magazinu Red Carpet
Proizvodnja hrvatskih celebrityja u showbiz magazinu Red Carpet, 2011., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 794014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proizvodnja hrvatskih celebrityja u showbiz magazinu Red Carpet
(Production of Croatian celebrities in showbiz magazine Red Carpet)
Autori
Živković, Dejan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
20.10
Godina
2011
Stranica
202
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
celebrity; medijska industrija; Red Carpet; proizvodnja slave; showbiz magazin; televizija; istraživanje
(celebrity; media industry; Red Carpet; production of fame; showbiz magazine; television; research)
Sažetak
Istraživanje poznatih osoba i celebrity kulture je sve češća tema istraživanja humanističkih i društvenih znanosti tijekom posljednjih nekoliko desetljeća. Iako podrijetlo celebrity statusa seže daleko u ljudsku povijest, u posljednje vrijeme svjedoci smo rasta jedne nove grane medijske industrije - industrije za proizvodnju slave. Popularna hrvatska showbiz emisija Red Carpet karakterističan je primjer televizijskog programa koji funkcionira na ekonomskim temeljima. Kroz svoje priloge, emisija proizvodi celebrityje za svrhu zabave publike s krajnjim ciljem postizanja što veće gledanosti, odnosno profita. Koncept emisije zasnovan je na iskorištavanju želje modernog čovjeka za slavom i uspjehom. Rezultat proizvodnog procesa poznatih ljudi je skladan odnos između četiri međusobno ovisne strane: medija, koji ostvaruju profit i dobivaju predmet o kojemu će izvještavati, celebrityja, koji dobivaju medijsku eksponiranost i slavu, publike, koja dobiva zabavni program i poznate osobe koje će pratiti, te indrustrije za odnose s javnošću koja među svima njima posreduje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Psihologija