Pregled bibliografske jedinice broj: 794009
Uloga javnih poslova u velikim poduzećima
Uloga javnih poslova u velikim poduzećima, 2011., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 794009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga javnih poslova u velikim poduzećima
(The role of public affairs at large companies)
Autori
Mikulić, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
20.10
Godina
2011
Stranica
69
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Milas, Zdeslav
Ključne riječi
odnosi s javnošću; korporativna komunikacija; javni poslovi; lobiranje; društvena odgovornost poduzeća
(public relations; corporative communication; public affairs; lobbying; corporate social responsibility)
Sažetak
Odnosi s javnošću su funkcija upravljanja koja uspostavlja i održava uzajamno korisne odnose između organizacije i različitih javnosti o kojima ovisi njezin uspjeh ili neuspjeh. Jedna od važnih sastavnica unutar odnosa s javnošću su javni poslovi zaduženi za zastupanje i posredovanje interesima poduzeća, suradnika i članstva u političkom kontekstu, izravno putem lobiranja i neizravno putem vođa mišljenja i medija. Javni poslovi nekog poduzeća predstavljaju komunikaciju i savjetovanje predstavnika poduzeća s onima koji donose političke odluke važne za samo poduzeće. Strategijom javnih poslova poduzeća određuju se komunikacijski ciljevi u odnosu na ukupne poslovne ciljeve poduzeća. Uspješni i kvalitetni javni poslovi poduzeća vode brigu o etičnosti poslovanja i društvenoj odgovornosti poduzeća, koja podrazumijeva ekonomsku uspješnost poduzeća uz istodobnu društvenu odgovornost za zaštitu prirodnih i ljudskih potencijala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija