Pregled bibliografske jedinice broj: 794000
Utjecaj tiskanih medija na kreditna zaduženja građana
Utjecaj tiskanih medija na kreditna zaduženja građana, 2012., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 794000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj tiskanih medija na kreditna zaduženja građana
(The influence of press on bank debts of citizens)
Autori
Ćurić, Miljenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
30.10
Godina
2012
Stranica
64
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
stanogradnja; cijene nekretnina; stambeni krediti; povoljni krediti; zemljišta; tržišta nekretnina
(housing; the price of real estate; housing loan; favorable loan; land; property market)
Sažetak
Tema diplomskog rada je utjecaj tiskanih medija u povećanju kreditnim zaduženjima građana u Hrvatskoj. Naime, svjedoci smo velikog utjecaja cijena na tržištu nekretnina na ukupna gospodarska kretanja i kvalitetu životnog standarda. Posebno je zanimljiv rast stambenih kredita na hrvatskom tržištu tijekom 2005., 2006. i dijelom 2007. godine. Kako bi se potvrdile ili opovrgnule postavljene hipoteze, u istraživanju se koristila metoda kvantitativne analize sadržaja novinskih tekstova, to jest priloga (kao jedinice analize sadržaja). Cilj je bio, uz pomoć kvantitativnih pokazatelja, dobiti podatke o količini prijepornih tekstova u dvojima novinama. Za obradu i kategorizaciju tekstova, kao i u interpretaciji dobivenih rezultata, korištena je kvalitativna analiza. Po naslovima su izdvojeni tekstovi, koji su potom analizirani po matrici koja je u prilogu rada. Smatralo se kako utvrđivanje količine tekstova u Jutarnjem listu i Večernjem listu može pomoći u odgovoru na pitanje koliko su dnevne novine pridonijele kreditnim zaduženjima građana u Hrvatskoj. U istraživanju su obrađene naslovnice i tekstovi s ostalih stranica Jutarnjeg lista i Večernjeg lista koji su objavljivani u razdoblju od tri godine (01.01.2005 - 31.12.2007.)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija