Pregled bibliografske jedinice broj: 793992
Uloga persuazivne komunikacije u odnosima s javnošću
Uloga persuazivne komunikacije u odnosima s javnošću, 2012., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 793992 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga persuazivne komunikacije u odnosima s javnošću
(The role of persuasive communication in public relations)
Autori
Penava, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2012
Stranica
68
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Milas, Zdeslav
Ključne riječi
persuazija; odnosi s javnošću; Edward L. Bernays; uvjeravanje; javno mnijenje; etika
(persuasion; public relations; Edward L. Bernays; assurance; public opinion; ethics)
Sažetak
Odnosi s javnošću su relativno mlada disciplina koja se još uvijek intenzivno razvija kako u teoretskom tako i u praktičnom smislu. U samim početcima persuazija se koristila s ciljem ratne propagande u vrijeme Prvog svjetskoga rata. Nakon toga postupno dospijeva u razne sfere društva, pa se tako njome koristi najširi spektar društvenih subjekata. Danas je gotovo nemoguće pronaći instituciju ili pojedinca koja na neki način ne pridaje pažnju i odnosima s javnošću. Jedan od osnivača odnosa s javnošću bio je, prema mnogima spin doktor, Edward L. Bernays. Adris grupa je 2007. godine organizirala tri velika i značajna događaja, ne samo za svoju kompaniju, nego i za širu javnost. U ovom diplomskom radu studijom slučaja analiziran je komunikacijski projekt agencije Millenium promocije, koja je osmislila i provodila spomenute projekte Adris grupe d.d. pri čemu će se poseban naglasak staviti na ulogu persuazije. Također provedena je komparativna analiza projekta "Proljetni iskorak Adris grupe" sa Bernaysovim projektom Tobbaco kao i sa Aristotelovim argumentima dokazivanja koji se odnose na pathos, logos i ethos.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Filozofija