Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 793992

Uloga persuazivne komunikacije u odnosima s javnošću


Penava, Kristina
Uloga persuazivne komunikacije u odnosima s javnošću, 2012., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 793992 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga persuazivne komunikacije u odnosima s javnošću
(The role of persuasive communication in public relations)

Autori
Penava, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2012

Stranica
68

Mentor
Labaš, Danijel

Neposredni voditelj
Milas, Zdeslav

Ključne riječi
persuazija; odnosi s javnošću; Edward L. Bernays; uvjeravanje; javno mnijenje; etika
(persuasion; public relations; Edward L. Bernays; assurance; public opinion; ethics)

Sažetak
Odnosi s javnošću su relativno mlada disciplina koja se još uvijek intenzivno razvija kako u teoretskom tako i u praktičnom smislu. U samim početcima persuazija se koristila s ciljem ratne propagande u vrijeme Prvog svjetskoga rata. Nakon toga postupno dospijeva u razne sfere društva, pa se tako njome koristi najširi spektar društvenih subjekata. Danas je gotovo nemoguće pronaći instituciju ili pojedinca koja na neki način ne pridaje pažnju i odnosima s javnošću. Jedan od osnivača odnosa s javnošću bio je, prema mnogima spin doktor, Edward L. Bernays. Adris grupa je 2007. godine organizirala tri velika i značajna događaja, ne samo za svoju kompaniju, nego i za širu javnost. U ovom diplomskom radu studijom slučaja analiziran je komunikacijski projekt agencije Millenium promocije, koja je osmislila i provodila spomenute projekte Adris grupe d.d. pri čemu će se poseban naglasak staviti na ulogu persuazije. Također provedena je komparativna analiza projekta "Proljetni iskorak Adris grupe" sa Bernaysovim projektom Tobbaco kao i sa Aristotelovim argumentima dokazivanja koji se odnose na pathos, logos i ethos.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Penava, Kristina
Uloga persuazivne komunikacije u odnosima s javnošću, 2012., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Penava, K. (2012) 'Uloga persuazivne komunikacije u odnosima s javnošću', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Penava, Kristina}, year = {2012}, pages = {68}, keywords = {persuazija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Edward L. Bernays, uvjeravanje, javno mnijenje, etika}, title = {Uloga persuazivne komunikacije u odnosima s javno\v{s}\'{c}u}, keyword = {persuazija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Edward L. Bernays, uvjeravanje, javno mnijenje, etika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Penava, Kristina}, year = {2012}, pages = {68}, keywords = {persuasion, public relations, Edward L. Bernays, assurance, public opinion, ethics}, title = {The role of persuasive communication in public relations}, keyword = {persuasion, public relations, Edward L. Bernays, assurance, public opinion, ethics}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font