Pregled bibliografske jedinice broj: 7937
Metodika nastave matematike s informatikom I
Metodika nastave matematike s informatikom I / Neven Elezović (ur.).
Zagreb: Element, 1997
CROSBI ID: 7937 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodika nastave matematike s informatikom I
(How to Teaching and Learning Mathematics I)
Autori
Pavleković, Margita
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Element
Grad
Zagreb
Godina
1997
Stranica
310
ISBN
953-609-95-4
Ključne riječi
matematika; učenje; poučavanje
(- mathematics; learning; teaching)
Sažetak
Ova knjiga je namijenjena studentima matematike nastavnog smjera, nastavnicima matematike i roditeljima. Govori o temeljnim pristupima pri učenju i poučavanju matematike pretežito s djecom dobi od 10 do 15 godina. Sustavno se ukazuje na važnost korištenja računala u nastavi matematike. Posebno se preporuča da učitelji ovladaju programskim paketom "Mathematica" i nauče ga koristiti u nastavi. U prvom poglavlju obrazlažu se znanstveno-nastavne metode. Njihova primjena predočena je na brojnim primjerima osnovnoškolske i srednjoškolske matematike. U drugom poglavlju se proučava skup realnih brojeva. Svaki podskup realnih brojeva izlaže se na dva nivoa: znanstvenom - onako kako bi to učitelj trebao znati i metodički oblikovanom, na način primjeren učenicima razne dobi i različite razine matematičkog predznanja. Interpretacijom prirodnih, cijelih, racionalnih, iracionalnih i realnih brojeva na ove dvije različite razine, naglašava se važnost razlike između učiteljeva znanja o nekom pojmu i očekivane razine znanja o tom istom pojmu kod učenika. U ovom poglavlju nalazimo mnoge zanimljivosti o brojevima, čime se podvlači značaj motivacije u nastavi matematike. U trećem poglavlju posvećena je posebna pozornost geometrijskim metodama rješavanja konstruktivnih zadaća. Ukazuje se na mogućnosti realizacije brojnih obrazovnih, ali i odgojnih zadaća nastave matematike koji se mogu postići ovladavajući s učenicima upravo geometrijske metode. U četvrtom poglavlju težište je na planiranju, organizaciji i provjeri postignuća u nastavi matematike. U ovom poglavlju se na odabranim primjerima iz nastave matematike pokazuje neophodnost međusobnog uvažavanja učitelja i učenika u procesu učenja i poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika