Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 7937

Metodika nastave matematike s informatikom I


Pavleković, Margita
Metodika nastave matematike s informatikom I / Neven Elezović (ur.).
Zagreb: Element, 1997


CROSBI ID: 7937 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodika nastave matematike s informatikom I
(How to Teaching and Learning Mathematics I)

Autori
Pavleković, Margita

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Element

Grad
Zagreb

Godina
1997

Stranica
310

ISBN
953-609-95-4

Ključne riječi
matematika; učenje; poučavanje
(- mathematics; learning; teaching)

Sažetak
Ova knjiga je namijenjena studentima matematike nastavnog smjera, nastavnicima matematike i roditeljima. Govori o temeljnim pristupima pri učenju i poučavanju matematike pretežito s djecom dobi od 10 do 15 godina. Sustavno se ukazuje na važnost korištenja računala u nastavi matematike. Posebno se preporuča da učitelji ovladaju programskim paketom "Mathematica" i nauče ga koristiti u nastavi. U prvom poglavlju obrazlažu se znanstveno-nastavne metode. Njihova primjena predočena je na brojnim primjerima osnovnoškolske i srednjoškolske matematike. U drugom poglavlju se proučava skup realnih brojeva. Svaki podskup realnih brojeva izlaže se na dva nivoa: znanstvenom - onako kako bi to učitelj trebao znati i metodički oblikovanom, na način primjeren učenicima razne dobi i različite razine matematičkog predznanja. Interpretacijom prirodnih, cijelih, racionalnih, iracionalnih i realnih brojeva na ove dvije različite razine, naglašava se važnost razlike između učiteljeva znanja o nekom pojmu i očekivane razine znanja o tom istom pojmu kod učenika. U ovom poglavlju nalazimo mnoge zanimljivosti o brojevima, čime se podvlači značaj motivacije u nastavi matematike. U trećem poglavlju posvećena je posebna pozornost geometrijskim metodama rješavanja konstruktivnih zadaća. Ukazuje se na mogućnosti realizacije brojnih obrazovnih, ali i odgojnih zadaća nastave matematike koji se mogu postići ovladavajući s učenicima upravo geometrijske metode. U četvrtom poglavlju težište je na planiranju, organizaciji i provjeri postignuća u nastavi matematike. U ovom poglavlju se na odabranim primjerima iz nastave matematike pokazuje neophodnost međusobnog uvažavanja učitelja i učenika u procesu učenja i poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Projekti:
122003
122010
122020

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Margita Pavleković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavleković, Margita
Metodika nastave matematike s informatikom I / Neven Elezović (ur.).
Zagreb: Element, 1997
Neven Elezović (ur.) (1997) Metodika nastave matematike s informatikom I. Zagreb. Element.
@unknown{unknown, author = {Pavlekovi\'{c}, Margita}, year = {1997}, pages = {310}, keywords = {matematika, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje}, isbn = {953-609-95-4}, title = {Metodika nastave matematike s informatikom I}, keyword = {matematika, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Pavlekovi\'{c}, Margita}, year = {1997}, pages = {310}, keywords = {- mathematics, learning, teaching}, isbn = {953-609-95-4}, title = {How to Teaching and Learning Mathematics I}, keyword = {- mathematics, learning, teaching}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font