Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 792915

Pozitivne i negativne automatske misli studenata pri učenju: razlike psihologa i ne- psihologa


Vuletić, Gorka; Bulog, Sanja; Mirković, Katarina
Pozitivne i negativne automatske misli studenata pri učenju: razlike psihologa i ne- psihologa // 1. konferencija Hrvatskog udruženja za bihevioralno-kognitivne terapije s međunarodnim sudjelovanjem - Knjiga sažetaka / HUBIKOT (ur.).
Zagreb: HUBIKOT, 2015. str. 40-40 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 792915 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozitivne i negativne automatske misli studenata pri učenju: razlike psihologa i ne- psihologa
(Positive and negative automatic thoughts of students during learning: diferences between psychology and non-psychology students.)

Autori
Vuletić, Gorka ; Bulog, Sanja ; Mirković, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
1. konferencija Hrvatskog udruženja za bihevioralno-kognitivne terapije s međunarodnim sudjelovanjem - Knjiga sažetaka / HUBIKOT - Zagreb : HUBIKOT, 2015, 40-40

Skup
1. konferencija Hrvatskog udruženja za bihevioralno-kognitivne terapije s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.09.2015. - 26.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
negativne automatske misli; studenti
(negative automatic thoughts; students)

Sažetak
Automatske misli kod studenata mogu se opisati kao paralelni misaoni proces koji se javlja za vrijeme učenja i/ili polaganja ispita. Sadržajem mogu biti negativne ili pozitivne ; uznemirujuće ili ohrabrujuće. Ukoliko se učestalo javljaju, mogu značajno omesti učenje na kognitivnoj i emocionalnoj razini. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učestalost pojavljivanja automatskih misli pri učenju i polaganju ispita kod studenata psihologije i studenata “ne-psihologije” u ovom slučaju studenata stranih jezika. Istraživanje je provedeno na 88 studenata Filozofskog fakulteta u Osijeku, od čega 38 studenata psihologije i 50 studenata stranih jezika. Za procjenu učestalosti javljanja pozitivnih i negativnih automatskih misli korišten je Upitnik automatskih misli pri učenju i polaganju ispita. Upitnik sadrži niz od 47 automatskih misli koje se javljaju studentima za vrijeme učenja i polaganja ispita, a grupiraju se u četiri subskale: strah od neuspjeha, strah od razočaranja roditelja, nedostatak motivacije i interesa te pozitivne i ohrabrujuće misli. Analiza podataka učinjena je po skupinama, a rezultati su pokazali statistički značajne razlike između skupina za skalu Strah od razočaranja roditelja, u smjeru viših vrijednosti kod studenata jezika, i skalu Pozitivne misli, gdje studenti psihologije postižu više vrijednosti. Dobivene se razlike djelomično mogu pripisati razlikama u studijskom usmjerenju, budući da su studenti psihologije tijekom svojeg školovanja usmjereni na prepoznavanje i opažanje vlastitih misli te razumijevanje utjecaja kognicija na ponašanje i emocije. S obzirom da negativne automatske misli utječu na akademsku izvedbu i postignuće, bilo bi korisno educirati studente o povezanosti misli, emocija i ponašanja u cilju poboljšanja akademskog postignuća i prevencije potencijalnih poteškoća uzrokovanih negativnim automatskim mislima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Gorka Vuletić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada cabct.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vuletić, Gorka; Bulog, Sanja; Mirković, Katarina
Pozitivne i negativne automatske misli studenata pri učenju: razlike psihologa i ne- psihologa // 1. konferencija Hrvatskog udruženja za bihevioralno-kognitivne terapije s međunarodnim sudjelovanjem - Knjiga sažetaka / HUBIKOT (ur.).
Zagreb: HUBIKOT, 2015. str. 40-40 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Vuletić, G., Bulog, S. & Mirković, K. (2015) Pozitivne i negativne automatske misli studenata pri učenju: razlike psihologa i ne- psihologa. U: HUBIKOT (ur.)1. konferencija Hrvatskog udruženja za bihevioralno-kognitivne terapije s međunarodnim sudjelovanjem - Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Vuleti\'{c}, Gorka and Bulog, Sanja and Mirkovi\'{c}, Katarina}, year = {2015}, pages = {40-40}, keywords = {negativne automatske misli, studenti}, title = {Pozitivne i negativne automatske misli studenata pri u\v{c}enju: razlike psihologa i ne- psihologa}, keyword = {negativne automatske misli, studenti}, publisher = {HUBIKOT}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vuleti\'{c}, Gorka and Bulog, Sanja and Mirkovi\'{c}, Katarina}, year = {2015}, pages = {40-40}, keywords = {negative automatic thoughts, students}, title = {Positive and negative automatic thoughts of students during learning: diferences between psychology and non-psychology students.}, keyword = {negative automatic thoughts, students}, publisher = {HUBIKOT}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font