Pregled bibliografske jedinice broj: 792885
Diferencirani marketinški pristup – put ka održivoj strategiji nautičkog turizma RH
Diferencirani marketinški pristup – put ka održivoj strategiji nautičkog turizma RH // 7. Paneuropski pomorski simpozij / Knežević, Ivan (ur.).
Split: Hrvatska paneuropska unija, 2006. str. 86-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 792885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Diferencirani marketinški pristup – put ka održivoj strategiji nautičkog turizma RH
Autori
Luković, Tihomir ; Šerić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
7. Paneuropski pomorski simpozij
/ Knežević, Ivan - Split : Hrvatska paneuropska unija, 2006, 86-91
ISBN
953-99491-7-3
Skup
7. Paneuropski pomorski simpozij
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 16.11.2006. - 17.11.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
diferencijacija tržišta; nautički turizam; održivi razvoj
(market differentiation; nautical tourism; sustainable development)
Sažetak
Da bi se zadovoljila potražnja nautičko turističkog tržišta tržište je potrebno diferencirati. To je ujedno put prema zadovoljavanju kriterija održivog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski