Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 792763

Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga


Luković, Tihomir; Asić, Antun; Kizielewicz, Joanna
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 203 (2015), 97-103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 792763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga
(Diversification in Function of the Marketing Concept of Global Cruising Development)

Autori
Luković, Tihomir ; Asić, Antun ; Kizielewicz, Joanna

Izvornik
Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo (0469-6255) 203 (2015); 97-103

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
veliki svjetski kruzing; marketinška orijentacija; strategija diversifikacije; tržišne niše; istraživanja i razvoj
(big global cuising; market orientation; diversification strategy; market niches; researches and development)

Sažetak
Veliki svjetski cruising primjer je dobro organizirane industrije nautičkog turizma. Umjesto konkurentskih borbi koje ne završavaju dobro za sve, ova je indsutrija razvila suradnju i diversificirala tržište ta razvola sofisticiranu ponudu za sve grupe turista. U pozadini tog gospodarskog uspjeha stoje kontinuirana istraživanja tržišta potražnje.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tihomir Luković (autor)

Avatar Url Antun Asić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Luković, Tihomir; Asić, Antun; Kizielewicz, Joanna
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 203 (2015), 97-103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Luković, T., Asić, A. & Kizielewicz, J. (2015) Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga. Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 203, 97-103.
@article{article, author = {Lukovi\'{c}, Tihomir and Asi\'{c}, Antun and Kizielewicz, Joanna}, year = {2015}, pages = {97-103}, keywords = {veliki svjetski kruzing, marketin\v{s}ka orijentacija, strategija diversifikacije, tr\v{z}i\v{s}ne ni\v{s}e, istra\v{z}ivanja i razvoj}, journal = {Na\v{s}e more : znanstveni \v{c}asopis za more i pomorstvo}, volume = {203}, issn = {0469-6255}, title = {Diversifikacija u funkciji marketin\v{s}ke koncepcije razvoja svjetskog kruzinga}, keyword = {veliki svjetski kruzing, marketin\v{s}ka orijentacija, strategija diversifikacije, tr\v{z}i\v{s}ne ni\v{s}e, istra\v{z}ivanja i razvoj} }
@article{article, author = {Lukovi\'{c}, Tihomir and Asi\'{c}, Antun and Kizielewicz, Joanna}, year = {2015}, pages = {97-103}, keywords = {big global cuising, market orientation, diversification strategy, market niches, researches and development}, journal = {Na\v{s}e more : znanstveni \v{c}asopis za more i pomorstvo}, volume = {203}, issn = {0469-6255}, title = {Diversification in Function of the Marketing Concept of Global Cruising Development}, keyword = {big global cuising, market orientation, diversification strategy, market niches, researches and development} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font