Pregled bibliografske jedinice broj: 792763
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga // Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo, 203 (2015), 97-103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 792763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Diversifikacija u funkciji marketinške koncepcije razvoja svjetskog kruzinga
(Diversification in Function of the Marketing Concept of Global Cruising Development)
Autori
Luković, Tihomir ; Asić, Antun ; Kizielewicz, Joanna
Izvornik
Naše more : znanstveni časopis za more i pomorstvo (0469-6255) 203
(2015);
97-103
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
veliki svjetski kruzing; marketinška orijentacija; strategija diversifikacije; tržišne niše; istraživanja i razvoj
(big global cuising; market orientation; diversification strategy; market niches; researches and development)
Sažetak
Veliki svjetski cruising primjer je dobro organizirane industrije nautičkog turizma. Umjesto konkurentskih borbi koje ne završavaju dobro za sve, ova je indsutrija razvila suradnju i diversificirala tržište ta razvola sofisticiranu ponudu za sve grupe turista. U pozadini tog gospodarskog uspjeha stoje kontinuirana istraživanja tržišta potražnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus