Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 792757

Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća


Andrlić, Berislav
Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća // Start-up priručnik za strateški razvoj poduzetništva / Lacković, Zlatko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2014. str. 119-128


CROSBI ID: 792757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća
(Marketing strategies for small and medium companies)

Autori
Andrlić, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Start-up priručnik za strateški razvoj poduzetništva

Urednik/ci
Lacković, Zlatko

Izdavač
Veleučilište u Požegi

Grad
Požega

Godina
2014

Raspon stranica
119-128

ISBN
978-953-7744-21-2

Ključne riječi
marketing, strategija
(marketing, strategy)

Sažetak
Životni ciklus proizvoda predstavlja značajnu koncepciju u strateškom marketingu jer pruža uvid u dinamiku konkurentnosti proizvoda. Koncepcija životnog ciklusa koristi se uglavnom kao okvir za razvijanje djelotvorne poslovne politike i odgovarajuće marketinške strategije u različitim fazama ciklusa koje su detaljnije objašnjenje u nastavku poglavlja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Andrlić, Berislav
Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća // Start-up priručnik za strateški razvoj poduzetništva / Lacković, Zlatko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2014. str. 119-128
Andrlić, B. (2014) Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća. U: Lacković, Z. (ur.) Start-up priručnik za strateški razvoj poduzetništva. Požega, Veleučilište u Požegi, str. 119-128.
@inbook{inbook, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Lackovi\'{c}, Z.}, year = {2014}, pages = {119-128}, keywords = {marketing, strategija}, isbn = {978-953-7744-21-2}, title = {Strategije marketinga za mala i srednja poduze\'{c}a}, keyword = {marketing, strategija}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi}, publisherplace = {Po\v{z}ega} }
@inbook{inbook, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, editor = {Lackovi\'{c}, Z.}, year = {2014}, pages = {119-128}, keywords = {marketing, strategy}, isbn = {978-953-7744-21-2}, title = {Marketing strategies for small and medium companies}, keyword = {marketing, strategy}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u Po\v{z}egi}, publisherplace = {Po\v{z}ega} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font