Pregled bibliografske jedinice broj: 792757
Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća
Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća // Start-up priručnik za strateški razvoj poduzetništva / Lacković, Zlatko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2014. str. 119-128
CROSBI ID: 792757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije marketinga za mala i srednja poduzeća
(Marketing strategies for small and medium companies)
Autori
Andrlić, Berislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Start-up priručnik za strateški razvoj poduzetništva
Urednik/ci
Lacković, Zlatko
Izdavač
Veleučilište u Požegi
Grad
Požega
Godina
2014
Raspon stranica
119-128
ISBN
978-953-7744-21-2
Ključne riječi
marketing, strategija
(marketing, strategy)
Sažetak
Životni ciklus proizvoda predstavlja značajnu koncepciju u strateškom marketingu jer pruža uvid u dinamiku konkurentnosti proizvoda. Koncepcija životnog ciklusa koristi se uglavnom kao okvir za razvijanje djelotvorne poslovne politike i odgovarajuće marketinške strategije u različitim fazama ciklusa koje su detaljnije objašnjenje u nastavku poglavlja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija