Pregled bibliografske jedinice broj: 792697
Kako zapravo stoje stvari s integracijom, korelacijom i koncentracijom u nastavi muzike
Kako zapravo stoje stvari s integracijom, korelacijom i koncentracijom u nastavi muzike // Tonovi (Zagreb), 4-5 (1987), 40-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 792697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako zapravo stoje stvari s integracijom, korelacijom i koncentracijom u nastavi muzike
(What about integration, correlation and koncentration in music education)
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 4-5
(1987);
40-45
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastavna korelacija; koncentracija; integracija; autonomnost glazbe
(correlation; koncentration; integration; music education; autonomy of music)
Sažetak
Mogućnosti korelacije nastave muzike s drugim predmetima krajnje su ograničene i svode se isključivo na komparativne eksplikacije na razini stilskih, povijesnih, muzikoloških i etnomuzikoloških tema. To proizlazi iz toga što je muzika autonomna, neprikazivačka umjetnost koja ne može izraziti ništa osim same sebe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- RILM: Abstracts of Music Literature Database