Pregled bibliografske jedinice broj: 792388
Ocjenjivanje u glazbenoj nastavi
Ocjenjivanje u glazbenoj nastavi // Tonovi (Zagreb), 30 (1997), 11-14 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 792388 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ocjenjivanje u glazbenoj nastavi
(Evaluation in music education)
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 30
(1997);
11-14
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
ocjenjivanje u glazbenoj nastavi; faktori subjektivnosti; specifičnosti ocjenjivanja u nastavi glazbe
(evaluation; factors of subjectivities; characteristics of evaluation in music education;)
Sažetak
Svi poznati opći problemi vrednovanja i ocjenjivanja školskog uspjeha postoje i u nastavi glazbe, ali se ovdje – zbog specifične prirode predmeta i njegova statusa u nastavnom planu osnovne škole – pojavljuju i neke posebnosti. Ocjena u glazbenoj nastavi može imati samo motivacijsku funkciju. Ostale njezine funkcije se relativiziraju ili se jednostavno dokidaju, pa se treba pitati je li ona kao takva uopće potrebna? Kako bi njezino eventualno ukidanje moglo dovesti u pitanje i samu egzistenciju predmeta, glazbeni se pedagozi – kad je ocjenjivanje već tu – moraju potruditi da ga učine što je moguće objektivnijim. A ono će to biti ako se za svakog pojedinog učenika pronađu takvi elementi nastavnog sadržaja koji su za njega savladivi te time i podložni procjeni, bez obzira na eventualni nedostatak specifičnog talenta za glazbu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
Napomena
Rad se može naći i u knjizi: Rojko, P. Glazbenopedagoške teme. Zagreb: J. Zlatar, 2012. (u bazi podataka).
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- RILM: Abstracts of Music Literature Database