Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 792115

Škola kao kuća radosti


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Škola kao kuća radosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 2; 191-208 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 792115 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Škola kao kuća radosti
(School as a house of joy)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64 (2015), 2; 191-208

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
kultura škole; misija i vizija; pozitivan razvoj; samoostvarenje; učenici.
(mission and vision; positive development; school culture; selfrealization; students.)

Sažetak
Škola kao kuća radosti, u kojoj je učenje izazov i veselje, nosi transformacijsku snagu koja se gradi i razvija, odnosno događa na licu mjesta. Svoja uporišta ima u misiji i viziji škole, njezinoj pozitivnoj kulturi i međuljudskim odnosima. Vesela je i razigrana, produhovljena i zabavna, puna nade i optimizma. Razvija strast i želju za učenjem, osjećaj radosti, ispunjenosti i izvrsnosti na putu samoostvarenja i uspješnosti. Cilj je ovog rada, iz perspektive stručnih suradnika (N=81), rasvijetliti kulturu škole kao kuće radosti i ispitati odrednice koje doprinose sreći i zadovoljstvu učenika, ali i dobrobiti zajednice. Rezultati istraživanja pokazali su da škola ne uvažava potrebe učenika u dovoljnoj mjeri, ne razvija strast i želju za učenjem, ne potiče doživljaj uspjeha i socijalnu kulturu nastave u kojoj se znanje dijeli, kritički sagledava, revidira i obnavlja. Guši se kreativnost i znatiželja učenika, potiskuje njihova individualnost i talentiranost, sputava sloboda i učenje bez pritiska, što traži osnaživanje i kontinuiranu skrb.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Škola kao kuća radosti // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 2; 191-208 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Buljubašić-Kuzmanović, V. (2015) Škola kao kuća radosti. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2), 191-208.
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}-Kuzmanovi\'{c}, Vesna}, year = {2015}, pages = {191-208}, keywords = {kultura \v{s}kole, misija i vizija, pozitivan razvoj, samoostvarenje, u\v{c}enici.}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {\v{S}kola kao ku\'{c}a radosti}, keyword = {kultura \v{s}kole, misija i vizija, pozitivan razvoj, samoostvarenje, u\v{c}enici.} }
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}-Kuzmanovi\'{c}, Vesna}, year = {2015}, pages = {191-208}, keywords = {mission and vision, positive development, school culture, selfrealization, students.}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {2}, issn = {0037-654X}, title = {School as a house of joy}, keyword = {mission and vision, positive development, school culture, selfrealization, students.} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font