Pregled bibliografske jedinice broj: 792090
Značenje glazbenog obrazovanja u Europi na pozadini naših različitih nacionalnih povijesti (glazbenopedagoški simpozij Ar Ge Süd Krakόw, 2008.)
Značenje glazbenog obrazovanja u Europi na pozadini naših različitih nacionalnih povijesti (glazbenopedagoški simpozij Ar Ge Süd Krakόw, 2008.) // Tonovi (Zagreb), 53 (2009), 53; 24-64 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod i uredba, ostalo)
CROSBI ID: 792090 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značenje glazbenog obrazovanja u Europi na pozadini naših različitih nacionalnih povijesti (glazbenopedagoški simpozij Ar Ge Süd Krakόw, 2008.)
(The meaning of music education on teh background of our different national histories (music education symposium Ar Ge Süd Krakόw, 2008.))
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 53
(2009), 53;
24-64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prijevod i uredba, ostalo
Ključne riječi
glazbeno obrazovanje; nacionalna povijest; nacionalni identitet; autonomija glazbe
(music education; national history; national identity; autonomy of music)
Sažetak
Nekoliko autora, sudionika glazbenopedagoškog simpozija u Krakovu u Poljskoj prilazi pitanju odnosa glazbene nastave i nacionalne povijesti, s prilično različitih pozicija. Neki zagovaraju relativno tijesnu ukotvljenost glazbene nastave u nacionalnu povijest i nacionalnost uopće. Rojko naglašava da u hrvatskom nacionalnom glazbenom kurikulumu nema zapravo ničega što bi bilo specifično hrvatsko, tj. ničega što bi se moglo objasniti specifičnostima nacionalne povijesti (ako se zanemari „normalna“ prisutnost hrvatskoga folklora i hrvatskih skladatelja, što je opravdano učiniti jer se podrazumijeva).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija, Znanost o umjetnosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- RILM: Abstracts of Music Literature Database