Pregled bibliografske jedinice broj: 791922
O nekim elementima glazbene nastave u primarnom obrazovanju
O nekim elementima glazbene nastave u primarnom obrazovanju // Tonovi (Zagreb), 59 (2012), 59; 83-104 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 791922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O nekim elementima glazbene nastave u primarnom obrazovanju
(About some elements of music education on primary level)
Autori
Rojko, Pavel, Đeldić Andrea
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 59
(2012), 59;
83-104
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
primarno obrazovanje; glazbena nastava; učiteljice razredne nastave
(primary education; music education; teachers on primary level)
Sažetak
Glazbena nastava u tzv. primarnom obrazovanju, tj. u okviru razredne nastave, vrlo je slabe kvalitete. To je stara i poznata stvar, koje, čini se, nisu svjesni jedino njezini protagonisti: učiteljice razredne nastave, i oni koji te učiteljice školuju. Glavni je razlog tom stanju nedovoljna glazbena kompetencija razrednih učiteljica. O malom broju sati glazbene nastave u osnovnoj školi – koji bi se također mogao okriviti za njen slab učinak – nema smisla govoriti kad je ona ionako u rukama nekompetentnih učitelja. Ništa se ne bi promijenilo nabolje ni da joj dodamo još jedan sat ili dva. Budući učitelji razredne nastave, koji u svom učiteljskom školovanju moraju svladati velik broj predmeta i pripadnih metodika, imaju vrlo malo nastave glazbe – svega šest ili sedam semestara – što je, u postojećoj raspodjeli na glazbene predmete uz velik broj studenata u grupama i uz specifičnosti glazbenog učenja, apsolutno nedovoljno da se stekne čak i minimalna glazbena kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- RILM: Abstracts of Music Literature Database