Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 791901

Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja


Nikčević-Milković, Anela; Brđanin, Danijela
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja // V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Gospić, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 791901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja
(Self-regulation of learning in the educational areas of mathematics, reading and writing)

Autori
Nikčević-Milković, Anela ; Brđanin, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem / - Gospić, 2015

Skup
V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 07.05.2015. - 08.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
čitanje; matematika; obrazovni uspjeh; pisanje; samoregulacija učenja
(eading; mathematics; educational success; writing; self-regulated learning)

Sažetak
U izlaganju će se konstrukt samoregulacije učenja definirati i obrazložiti unutar tri temeljna obrazovna područja: pisanja, čitanja i matematike. Uspjeh u ovim obrazovnim područjima ovisi o adaptivnoj samoregulaciji učenja učenika koja podrazumijeva samoregulaciju kognicije, motivacije, emocija, ponašanja i konteksta učenja. Kroz izlaganje se navode i raspravljaju rezultati istraživanja koji potvrđuju spoznaje važnosti samoregulacije učenja u ova tri temeljna obrazovna područja o kojoj ovise dobri rezultati ili ishodi učenja. Cilj je povezati konstrukt samoregulacije učenja kroz tri temeljna, domenska obrazovna područja, pokazati zajedničke karakteristike samoregulacije te specifičnosti s obzirom na područje. Teorijske spoznaje trebale bi nadalje biti dobra osnova za empirijske provjere u cilju pronalaženja adekvatnijih znanstvenih modela funkcioniranja samoregulacije učenja u specifičnim obrazovnim područjima, te metoda i oblika rada u nastavi kako bi se učenike naučilo kako učiti pojedina obrazovna područja i pripremilo ih se za cjeloživotno obrazovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Anela Nikčević-Milković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nikčević-Milković, Anela; Brđanin, Danijela
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja // V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Gospić, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Nikčević-Milković, A. & Brđanin, D. (2015) Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja. U: V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Br\djanin, Danijela}, year = {2015}, keywords = {\v{c}itanje, matematika, obrazovni uspjeh, pisanje, samoregulacija u\v{c}enja}, title = {Samoregulacija u\v{c}enja u obrazovnim podru\v{c}jima matematike, \v{c}itanja i pisanja}, keyword = {\v{c}itanje, matematika, obrazovni uspjeh, pisanje, samoregulacija u\v{c}enja}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Br\djanin, Danijela}, year = {2015}, keywords = {eading, mathematics, educational success, writing, self-regulated learning}, title = {Self-regulation of learning in the educational areas of mathematics, reading and writing}, keyword = {eading, mathematics, educational success, writing, self-regulated learning}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font