Pregled bibliografske jedinice broj: 791901
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja // V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Gospić, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 791901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima matematike, čitanja i pisanja
(Self-regulation of learning in the educational areas of mathematics, reading and writing)
Autori
Nikčević-Milković, Anela ; Brđanin, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
/ - Gospić, 2015
Skup
V. dani Šime i Ante Starčevića, znanstveno- stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 07.05.2015. - 08.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
čitanje; matematika; obrazovni uspjeh; pisanje; samoregulacija učenja
(eading; mathematics; educational success; writing; self-regulated learning)
Sažetak
U izlaganju će se konstrukt samoregulacije učenja definirati i obrazložiti unutar tri temeljna obrazovna područja: pisanja, čitanja i matematike. Uspjeh u ovim obrazovnim područjima ovisi o adaptivnoj samoregulaciji učenja učenika koja podrazumijeva samoregulaciju kognicije, motivacije, emocija, ponašanja i konteksta učenja. Kroz izlaganje se navode i raspravljaju rezultati istraživanja koji potvrđuju spoznaje važnosti samoregulacije učenja u ova tri temeljna obrazovna područja o kojoj ovise dobri rezultati ili ishodi učenja. Cilj je povezati konstrukt samoregulacije učenja kroz tri temeljna, domenska obrazovna područja, pokazati zajedničke karakteristike samoregulacije te specifičnosti s obzirom na područje. Teorijske spoznaje trebale bi nadalje biti dobra osnova za empirijske provjere u cilju pronalaženja adekvatnijih znanstvenih modela funkcioniranja samoregulacije učenja u specifičnim obrazovnim područjima, te metoda i oblika rada u nastavi kako bi se učenike naučilo kako učiti pojedina obrazovna područja i pripremilo ih se za cjeloživotno obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija