Pregled bibliografske jedinice broj: 791753
Globalizacija, postmodernizam i vrijednosti obrazovanja: pristupi i implementacija u nacionalnom kontekstu
Globalizacija, postmodernizam i vrijednosti obrazovanja: pristupi i implementacija u nacionalnom kontekstu // Zbornik Međunarodne znanstvene konferencije: Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU / Starc, Jasmina (ur.).
Novo Mesto: Faculty of Business and Management Sciences Novo mesto, School of Business and Management Novo mesto, 2013. str. 213-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 791753 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Globalizacija, postmodernizam i vrijednosti obrazovanja: pristupi i implementacija u nacionalnom kontekstu
(Globalisation, Postmodernism and the Values of Education: Approaches and Implementation in the National Context)
Autori
Nikolić, Gordana ; Zorić, Dario ; Rosić, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik Međunarodne znanstvene konferencije: Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU
/ Starc, Jasmina - Novo Mesto : Faculty of Business and Management Sciences Novo mesto, School of Business and Management Novo mesto, 2013, 213-222
ISBN
978-961-6309-39-4
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija: Izzivi globalizacije in družbeno-ekonomsko okolje EU
Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 04.04.2013. - 05.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
globalizacija ; upravljanje ; obrazovanje ; učenje
(globalisation ; management ; education ; learning)
Sažetak
Svijet novog tisućljeća oblikuju globalizacija, liberalizacija i tehnološki razvoj. Živjeti u društvu kojeg karakteriziraju postmoderne značajke nedvojbeno podrazumijeva uvažavati kompleksnost, složenost i dinamičnost znanja. Kako ističu brojni autori, sva su ljudska bića aktivni čimbenici vlastitog učenja kroz stvaranje značenja svijeta oko sebe. Riječ je o procesu zajedničkog razumijevanja, stvaranja značenja, koja se ne događaju u izolaciji, već kroz aktivnu interakciju i sudjelovanje s drugim ljudima u zajednici. Prema Furllanu (1999), obrazovanje je arena nade usmjerena stvaranju boljeg života kroz ulaganje stalnog napora u to kako razumjeti i odrediti, a onda i postići bolji život. To se posebno odnosi i na proces globalizacije, postmoderne vrijednosti odgoja i obrazovanja u svijetu globalizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
UDK: 339.97+378(497.5) CIP: 658.3(082), 339.9(082)