Pregled bibliografske jedinice broj: 791678
Aktivno učenje na visokoškolskoj razini
Aktivno učenje na visokoškolskoj razini // Knjiga sažetaka s 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa
Petrčane, Hrvatska, 2003. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 791678 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivno učenje na visokoškolskoj razini
(Active learning at high school level)
Autori
Nikčević-Milković, Anela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjiga sažetaka s 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa
/ - , 2003
Skup
11. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
Petrčane, Hrvatska, 2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
aktivno učenje; suradničko učenje; RWCT sustav; studenti
(active learning; collaborative learning; RWCT system; students)
Sažetak
Aktivno i suradničko učenje najbolji su način pripreme studenata za suvremena zanimanja i demokratski način života. Aktivno učenje mora biti rezultat aktivnog procesa poučavanja. Naročito je bitno da budući nastavnici budu poučavani aktivno i suradnički jer će na taj način ovakav način poučavanja znati prenositi u okvire svojim učionica. Veliki je broj metoda i tehnika kojima se postiže aktivno učenje. Mnoge se poučavaju u okviru RWCT sustava (okvirnog sustava za mišljenje i učenje) kojeg ćemo ovdje predstaviti. Ciljevi istraživanja bili su: 1. Primjena metoda aktivnog učenja, razvijanje kritičkog, kreativnog i logičkog mišljenja kod studenata različitih komunikacijskih i suradničkih vještina ; 2. Utvrditi kako studenti prihvaćaju ovakav način rada, jesu li zadovoljni aktivnim i suradničkim načinom učenja u okviru RWCT sustava te procjenjuju li korist od ovakvog načina učenja. Nastavnu cjelinu Periodizacija čovjekovog psihičkog razvoja metodama aktivnog i suradničkog učenja usvajalo je 77 studenata Visoke učiteljske škole u Gospiću nakon čega je proveden upitnik zadovoljstva i koristi od ovakvog načina rada. Procjene studenata pokazuju visoke rezultate na skalama zadovoljstva i koristi od provedenih aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija