Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 791678

Aktivno učenje na visokoškolskoj razini


Nikčević-Milković, Anela
Aktivno učenje na visokoškolskoj razini // Knjiga sažetaka s 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa
Petrčane, Hrvatska, 2003. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 791678 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aktivno učenje na visokoškolskoj razini
(Active learning at high school level)

Autori
Nikčević-Milković, Anela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjiga sažetaka s 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa / - , 2003

Skup
11. godišnja konferencija hrvatskih psihologa

Mjesto i datum
Petrčane, Hrvatska, 2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
aktivno učenje; suradničko učenje; RWCT sustav; studenti
(active learning; collaborative learning; RWCT system; students)

Sažetak
Aktivno i suradničko učenje najbolji su način pripreme studenata za suvremena zanimanja i demokratski način života. Aktivno učenje mora biti rezultat aktivnog procesa poučavanja. Naročito je bitno da budući nastavnici budu poučavani aktivno i suradnički jer će na taj način ovakav način poučavanja znati prenositi u okvire svojim učionica. Veliki je broj metoda i tehnika kojima se postiže aktivno učenje. Mnoge se poučavaju u okviru RWCT sustava (okvirnog sustava za mišljenje i učenje) kojeg ćemo ovdje predstaviti. Ciljevi istraživanja bili su: 1. Primjena metoda aktivnog učenja, razvijanje kritičkog, kreativnog i logičkog mišljenja kod studenata različitih komunikacijskih i suradničkih vještina ; 2. Utvrditi kako studenti prihvaćaju ovakav način rada, jesu li zadovoljni aktivnim i suradničkim načinom učenja u okviru RWCT sustava te procjenjuju li korist od ovakvog načina učenja. Nastavnu cjelinu Periodizacija čovjekovog psihičkog razvoja metodama aktivnog i suradničkog učenja usvajalo je 77 studenata Visoke učiteljske škole u Gospiću nakon čega je proveden upitnik zadovoljstva i koristi od ovakvog načina rada. Procjene studenata pokazuju visoke rezultate na skalama zadovoljstva i koristi od provedenih aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Anela Nikčević-Milković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nikčević-Milković, Anela
Aktivno učenje na visokoškolskoj razini // Knjiga sažetaka s 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa
Petrčane, Hrvatska, 2003. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Nikčević-Milković, A. (2003) Aktivno učenje na visokoškolskoj razini. U: Knjiga sažetaka s 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa.
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela}, year = {2003}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, RWCT sustav, studenti}, title = {Aktivno u\v{c}enje na visoko\v{s}kolskoj razini}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, RWCT sustav, studenti}, publisherplace = {Petr\v{c}ane, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela}, year = {2003}, keywords = {active learning, collaborative learning, RWCT system, students}, title = {Active learning at high school level}, keyword = {active learning, collaborative learning, RWCT system, students}, publisherplace = {Petr\v{c}ane, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font