Pregled bibliografske jedinice broj: 791676
Primjena RWCT na visokoškolskoj razini
Primjena RWCT na visokoškolskoj razini // Knjiga sažetaka s 10. godišnje konferencije hrvatskih psihologa
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 2002. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 791676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena RWCT na visokoškolskoj razini
(Active learning at high school level)
Autori
Nikčević-Milković, Anela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjiga sažetaka s 10. godišnje konferencije hrvatskih psihologa
/ - , 2002
Skup
10. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
RWCT projekt; visokoškolska razina; studenti
(RWCT project; high school level; students)
Sažetak
Aktivno i suradničko učenje najbolji su način pripreme studenata za suvremena zanimanja i demokratski način života. Aktivno učenje mora biti rezultat aktivnog procesa poučavanja. Naročito je bitno da budući nastavnici budu poučavani aktivno i suradnički jer će na taj način ovakav način poučavanja znati prenositi u okvire svojim učionica. Veliki je broj metoda i tehnika kojima se postiže aktivno učenje. Mnoge se poučavaju u okviru RWCT sustava (okvirnog sustava za mišljenje i učenje). Prezentacijom će se prikazati rezultati poučavanja u okviru sustava RWCT koji je u okviru kolegija Razvojna psihologija primijenjen na veliku nastavnu cjelinu Periodizacija čovjekovog psihičkog razvoja. Naime, studenti su u malim skupinama (njih troje do četvero) suradnički trebali proučiti jedan od perioda čovjekovog razvoja, a zatim ga predstaviti ostalim studentima. Predstavljanja perioda bila su u obliku poster prezentacija, power point prezentacija, kratkog filma i sl. Ovdje ćemo prikazati postupak rada te rezultate studenata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija