Pregled bibliografske jedinice broj: 791642
Nacionalni okvirni kurikulum (NOK) i glazbena nastava
Nacionalni okvirni kurikulum (NOK) i glazbena nastava // Tonovi (Zagreb), 65 (2015), 65; 49-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 791642 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nacionalni okvirni kurikulum (NOK) i glazbena nastava
(General Nacional Curriculum and music education)
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 65
(2015), 65;
49-76
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
nacionalni kurikulum; odgojno-obrazovna područja; umjetničko područje; odgojno-obrazovni ciklusi; glazbena nastava; ishodi učenja; kompetencije
(nacional currikulum; educational domains; artistic area; educational cycles; music education; learning outputs; competencies; kompetencije)
Sažetak
Uz nekoliko općih napomena (o bezvrijednosti cijeloga teksta NOK-a), u radu se analizira NOK za glazbenu nastavu, te se konstatira da je to sasvim beskoristan dokument , koji su pisale glazbenopedagoški sasvim nekompetentne osobe, dokument koji ni ne zaslužuje dublju analizu jer je sporna gotovo svaka tvrdnja ili rečenica. Riječ je o improvizaciji, tj. o arbitrarnom, gotovo nasumičnom nabacivanju "kompetencija" kako se već neka od članica tima dosjetila. Tako formulirane "kompetencije" tj. "ishodi učenja" u glazbi, zajedno s točkama po kojima su razrađene, glazbenopedagoški su besmislene i u praski neupotrebljive. Više je riječ o "glazbenopedagoškim (?)" "reklamnim spotovima" nego o mogućim stvarnim učincima glazbene nastave u općeobrazovnoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- RILM: Abstracts of Music Literature Database