Pregled bibliografske jedinice broj: 791631
Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog
Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog // Tonovi (Zagreb), 64 (2014), 64; 79-91 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 791631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog
(Today's position and status of music paedagogy in Croatia, or, the variation on the theme (music) artist as a paedagogue)
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 64
(2014), 64;
79-91
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
glazbeni umjetnik kao pedagog; Orff; Kodály; sistematizacija glazbene pedagogoje; budućnost cija glazbene pedagogije; glazbena pedagogija kao znanost
(music artist as paedagogue; Orff; Kodály; sistematization of music paedagogy; future)
Sažetak
Glazbena pedagogija kao znanstvena disciplina u Hrvatskoj je još uvijek relativno nerazvijeno područje, premda imamo poprilično razgranatu glazbenopedagošku praksu u općeobrazovnim i u stručnim glazbenim školama. Na djelu su još uvijek zastarjeli pedagoški koncepti u mnogim nastavnim predmetima. Unatoč tome, većina glazbenika djelatnih u nastavi, sebe sasvim nekritično vidi kao bogomdane glazbene pedagoge. Pred hrvatskom znanstvenom glazbenom pedagogijom još je dug put razvoja unatoč tome što već imamo desetak znanstvenih magistara te petoro-šestoro doktora na tom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Tekst je pročitan kao uvodno izlaganje na Prvom međunarodnom znanstvnom i umjetničkom simpoziju o pedagogiji u umjetnosti u Osijeku 17.10.2014.
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- RILM: Abstracts of Music Literature Database