Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 791631

Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog


Rojko, Pavel
Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog // Tonovi (Zagreb), 64 (2014), 64; 79-91 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 791631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog
(Today's position and status of music paedagogy in Croatia, or, the variation on the theme (music) artist as a paedagogue)

Autori
Rojko, Pavel

Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 64 (2014), 64; 79-91

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
glazbeni umjetnik kao pedagog; Orff; Kodály; sistematizacija glazbene pedagogoje; budućnost cija glazbene pedagogije; glazbena pedagogija kao znanost
(music artist as paedagogue; Orff; Kodály; sistematization of music paedagogy; future)

Sažetak
Glazbena pedagogija kao znanstvena disciplina u Hrvatskoj je još uvijek relativno nerazvijeno područje, premda imamo poprilično razgranatu glazbenopedagošku praksu u općeobrazovnim i u stručnim glazbenim školama. Na djelu su još uvijek zastarjeli pedagoški koncepti u mnogim nastavnim predmetima. Unatoč tome, većina glazbenika djelatnih u nastavi, sebe sasvim nekritično vidi kao bogomdane glazbene pedagoge. Pred hrvatskom znanstvenom glazbenom pedagogijom još je dug put razvoja unatoč tome što već imamo desetak znanstvenih magistara te petoro-šestoro doktora na tom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Tekst je pročitan kao uvodno izlaganje na Prvom međunarodnom znanstvnom i umjetničkom simpoziju o pedagogiji u umjetnosti u Osijeku 17.10.2014.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Pavel Rojko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rojko, Pavel
Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog // Tonovi (Zagreb), 64 (2014), 64; 79-91 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Rojko, P. (2014) Položaj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog. Tonovi (Zagreb), 64 (64), 79-91.
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2014}, pages = {79-91}, keywords = {glazbeni umjetnik kao pedagog, Orff, Kod\'{a}ly, sistematizacija glazbene pedagogoje, budu\'{c}nost cija glazbene pedagogije, glazbena pedagogija kao znanost}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {64}, number = {64}, issn = {0352-9711}, title = {Polo\v{z}aj i stanje hrvatske glazbene pedagogije danas, zapravo: varijacija na temu (glazbeni) umjetnik kao pedagog}, keyword = {glazbeni umjetnik kao pedagog, Orff, Kod\'{a}ly, sistematizacija glazbene pedagogoje, budu\'{c}nost cija glazbene pedagogije, glazbena pedagogija kao znanost} }
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2014}, pages = {79-91}, keywords = {music artist as paedagogue, Orff, Kod\'{a}ly, sistematization of music paedagogy, future}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {64}, number = {64}, issn = {0352-9711}, title = {Today's position and status of music paedagogy in Croatia, or, the variation on the theme (music) artist as a paedagogue}, keyword = {music artist as paedagogue, Orff, Kod\'{a}ly, sistematization of music paedagogy, future} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • RILM: Abstracts of Music Literature Database





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font