Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 791513

Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja


Nikčević-Milković
Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development / Vinka Uzelac, Lidija Vujičić (ur.).
Rijeka, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 791513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja
(The development of teaching and writing skills in the context of lifelong learning)

Autori
Nikčević-Milković

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development / Vinka Uzelac, Lidija Vujičić - Rijeka, 2008

ISBN
978-953-98445-4-5

Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development

Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
pismeno izražavanje; interakcijski ili procesni pristup poučavanja pismenog izražavanja; cjeloživotno učenje
(written expression; interaction or process approach to teaching writing skills; lifelong learning)

Sažetak
Obitelj je prvo dječje okruženje za razvoj pismenosti općenito, koje poticajima i vlastitim modelom čitača, pisca, štovatelja i kolekcionara knjiga utječe na dijete. Dijete potom dolazi u instituciju vrtića koja ima veliku ulogu poticanja ranog razvoja pismenosti kroz razvoj govora, razvoj slušanja, razvoj predčitačkih vještina i vještina predpisanja. Škola je institucija u kojoj se odvija najintenzivije obrazovanje pojedinca tijekom njegovog sveukupnog života, pa tako i u području pismenosti. Ovaj će se rad uže baviti poučavanjem pismenog izražavanja učenika i studenata na svim razinama obrazovanja. Spoznaje s područja kognitivne psihologije objašnjavaju nam kognitivne procese pri pisanju tekstova općenito, dok nam spoznaje s područja edukacijske psihologije govore o tome kako oblikovati poučavanje pisanja tekstova različitih oblika i vrsta. Općenito, umjesto tradicionalnog produktu orijentiranog pristupa u učenju pisanja tekstova preporuča se interakcijski ili procesni pristup. Cjeloživotno učenje je koncept koji naglašava obrazovanje tijekom cijelog života te osobni angažman pojedinca i samoučenje. S obzirom da je pismeno izražavanje vrlo kompleksa vještina, ona se uči kroz cjelokupno formalno obrazovanje, kroz različite oblike neformalnog obrazovanja, kao i samoučenjem pojedinca tijekom cijeloga života. Pismeno izražavanje sastavnica je velikog broja suvremenih zanimanja, a s druge strane istraživanja pokazuju da pojedinci najmanje od sve komunikacije vole i koriste pisanje. U radu ćemo pokazati i rezultate istraživanja kvalitete pismenog izražavanja studenata učiteljskih fakulteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Anela Nikčević-Milković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nikčević-Milković
Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development / Vinka Uzelac, Lidija Vujičić (ur.).
Rijeka, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Nikčević-Milković (2008) Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja. U: Vinka Uzelac, L. (ur.)Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Lifelong learning for sustainable development.
@article{article, editor = {Vinka Uzelac, L.}, year = {2008}, keywords = {pismeno izra\v{z}avanje, interakcijski ili procesni pristup pou\v{c}avanja pismenog izra\v{z}avanja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {Razvoj i pou\v{c}avanje pismenog izra\v{z}avanja u kontekstu cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja}, keyword = {pismeno izra\v{z}avanje, interakcijski ili procesni pristup pou\v{c}avanja pismenog izra\v{z}avanja, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisherplace = {NP Plitvi\v{c}ka jezera, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Vinka Uzelac, L.}, year = {2008}, keywords = {written expression, interaction or process approach to teaching writing skills, lifelong learning}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {The development of teaching and writing skills in the context of lifelong learning}, keyword = {written expression, interaction or process approach to teaching writing skills, lifelong learning}, publisherplace = {NP Plitvi\v{c}ka jezera, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font