Pregled bibliografske jedinice broj: 791472
Zadatci u kontekstu e-udžbenika
Zadatci u kontekstu e-udžbenika // Zbornik radova Devetog stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi "Zadaci u nastavi matematike" / Gortan, R. (ur.).
Pula: Matematičko društvo "Istra", 2015. str. 56-71 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 791472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadatci u kontekstu e-udžbenika
(The tasks in the context of e-textbooks)
Autori
Dijanić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova Devetog stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi "Zadaci u nastavi matematike"
/ Gortan, R. - Pula : Matematičko društvo "Istra", 2015, 56-71
ISBN
978-953-56797-0-7
Skup
Deveti stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi: Zadaci u nastavi matematike
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 05.11.2015. - 07.11.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
aplet; e-udžbenik; e-škole; GeoGebra; učenje otkrivanjem; vježbalice; zadatak
(applet; e-textbooks; e-school; GeoGebra; discovery learning; digital workbooks; mathematical task)
Sažetak
U radu se ukratko iznose ideje Polye i Schoenfelda vezano uz rješavanje zadataka te način na koji ih je moguće primijeniti u učenju pomoću računala. Predstavljaju se e-udžbenici kreirani školske godine 2014./2015. uz prikaz nekoliko apleta s posebnim osvrtom na zadatke učenicima: motivacijski zadatci, zadatci za učenje otkrivanjem, zadatci za uvježbavanje, zadatci s primjenom u svakodnevnom životu te zadatci za ponavljanje. Preporuča se posjetiti portal TubeGeoGebra te pretraživati i ostale e-udžbenike i samostalne uratke naših kolega, a posebice koristiti ih u školama uključenima u projekt e- Škole. Na kraju rada ukratko se opisuje istraživanje u okviru kojega su opisani e-udžbenici nastali.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija