Pregled bibliografske jedinice broj: 791471
Proceduralno i konceptualno znanje
Proceduralno i konceptualno znanje // Matematika i škola, 82 (2015), 51-60 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 791471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proceduralno i konceptualno znanje
(Procedural and conceptual knowledge)
Autori
Dijanić, Željka ; Debelec, Tanja
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 82
(2015);
51-60
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
proceduralno znanje; konceptualno znanje; kvaliteta znanja; iterativni model; mjerenje usvojenosti znanja
(procedural knowledge; conceptual knowledge; quality of knowledge; iterative model; the measurement of knowledge)
Sažetak
U radu se opisuju dvije osnovne kategorije znanja u matematici: konceptualno i proceduralno. Iako se po definiciji implicira kako je konceptualno znanje kvalitetnije, pokazuje se da kvaliteta obiju vrsta znanja može biti i površna i dubinska. Također se pokazuje povezanost konceptualnog i proceduralnog znanja te njihova postepena izgradnja iterativnim modelom. Opisuju se različiti tipovi zadataka kojima se mjeri konceptualno znanje, a na kraju se kao primjer prikazuje ispit znanja koji obuhvaća provjeru obiju vrsta znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija