Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 791471

Proceduralno i konceptualno znanje


Dijanić, Željka; Debelec, Tanja
Proceduralno i konceptualno znanje // Matematika i škola, 82 (2015), 51-60 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 791471 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proceduralno i konceptualno znanje
(Procedural and conceptual knowledge)

Autori
Dijanić, Željka ; Debelec, Tanja

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 82 (2015); 51-60

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
proceduralno znanje; konceptualno znanje; kvaliteta znanja; iterativni model; mjerenje usvojenosti znanja
(procedural knowledge; conceptual knowledge; quality of knowledge; iterative model; the measurement of knowledge)

Sažetak
U radu se opisuju dvije osnovne kategorije znanja u matematici: konceptualno i proceduralno. Iako se po definiciji implicira kako je konceptualno znanje kvalitetnije, pokazuje se da kvaliteta obiju vrsta znanja može biti i površna i dubinska. Također se pokazuje povezanost konceptualnog i proceduralnog znanja te njihova postepena izgradnja iterativnim modelom. Opisuju se različiti tipovi zadataka kojima se mjeri konceptualno znanje, a na kraju se kao primjer prikazuje ispit znanja koji obuhvaća provjeru obiju vrsta znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Dijanić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada mis.element.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dijanić, Željka; Debelec, Tanja
Proceduralno i konceptualno znanje // Matematika i škola, 82 (2015), 51-60 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Dijanić, Ž. & Debelec, T. (2015) Proceduralno i konceptualno znanje. Matematika i škola, 82, 51-60.
@article{article, author = {Dijani\'{c}, \v{Z}eljka and Debelec, Tanja}, year = {2015}, pages = {51-60}, keywords = {proceduralno znanje, konceptualno znanje, kvaliteta znanja, iterativni model, mjerenje usvojenosti znanja}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {82}, issn = {1332-0327}, title = {Proceduralno i konceptualno znanje}, keyword = {proceduralno znanje, konceptualno znanje, kvaliteta znanja, iterativni model, mjerenje usvojenosti znanja} }
@article{article, author = {Dijani\'{c}, \v{Z}eljka and Debelec, Tanja}, year = {2015}, pages = {51-60}, keywords = {procedural knowledge, conceptual knowledge, quality of knowledge, iterative model, the measurement of knowledge}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {82}, issn = {1332-0327}, title = {Procedural and conceptual knowledge}, keyword = {procedural knowledge, conceptual knowledge, quality of knowledge, iterative model, the measurement of knowledge} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font