Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 791469

Kategorije znanja u matematici


Dijanić, Željka; Dika, Alena; Debelec, Tanja
Kategorije znanja u matematici // Matematika i škola, 81 (2015), 3-10 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 791469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kategorije znanja u matematici
(The types of knowledge in mathematics)

Autori
Dijanić, Željka ; Dika, Alena ; Debelec, Tanja

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 81 (2015); 3-10

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
vrste znanja; Bloomova taksonomija; znanje; činjenično; konceptualno; proceduralno; metakognitivno; situacijsko; strategijsko; relacijsko; instrumentalno; strukturalno; operacionalno; formalno; algoritamsko; intuitivno
(types of knowledge; Bloom's taxonomy; knowledge; factual; conceptual; procedural; metacognitive; situational; strategic; relational; instrumental; structural; operational; formal; algorithmic; intuitive)

Sažetak
U radu se donosi pregled različitih kategorizacija znanja u matematici prema svjetskim autorima: činjenično, konceptualno, proceduralno i metakognitivno (Anderson i Krathwohl) ; situacijsko, konceptualno, proceduralno i strategijsko (de Jong i Ferguson- Hessler) ; relacijsko i instrumentalno (Skemp) ; strukturalno i operacionalno (Sfard) ; formalno, algoritamsko i intuitivno (Fischbein)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Dijanić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada mis.element.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dijanić, Željka; Dika, Alena; Debelec, Tanja
Kategorije znanja u matematici // Matematika i škola, 81 (2015), 3-10 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Dijanić, Ž., Dika, A. & Debelec, T. (2015) Kategorije znanja u matematici. Matematika i škola, 81, 3-10.
@article{article, author = {Dijani\'{c}, \v{Z}eljka and Dika, Alena and Debelec, Tanja}, year = {2015}, pages = {3-10}, keywords = {vrste znanja, Bloomova taksonomija, znanje, \v{c}injeni\v{c}no, konceptualno, proceduralno, metakognitivno, situacijsko, strategijsko, relacijsko, instrumentalno, strukturalno, operacionalno, formalno, algoritamsko, intuitivno}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {81}, issn = {1332-0327}, title = {Kategorije znanja u matematici}, keyword = {vrste znanja, Bloomova taksonomija, znanje, \v{c}injeni\v{c}no, konceptualno, proceduralno, metakognitivno, situacijsko, strategijsko, relacijsko, instrumentalno, strukturalno, operacionalno, formalno, algoritamsko, intuitivno} }
@article{article, author = {Dijani\'{c}, \v{Z}eljka and Dika, Alena and Debelec, Tanja}, year = {2015}, pages = {3-10}, keywords = {types of knowledge, Bloom's taxonomy, knowledge, factual, conceptual, procedural, metacognitive, situational, strategic, relational, instrumental, structural, operational, formal, algorithmic, intuitive}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {81}, issn = {1332-0327}, title = {The types of knowledge in mathematics}, keyword = {types of knowledge, Bloom's taxonomy, knowledge, factual, conceptual, procedural, metacognitive, situational, strategic, relational, instrumental, structural, operational, formal, algorithmic, intuitive} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font