Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 791194

Provjera instruktivne intervencije procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata


Nikčević-Milković, Anela; Brala-Mudrovčić, Jasminka
Provjera instruktivne intervencije procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata // International Conference EDUvision 2015. "Modern approaches to teaching coming generation" : proceedings = Mednarodna konferenca EDUvision 2015. "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generaci" : zbornik / Orel, Mojca (ur.).
Polhov Gradec: EDUvision, 2015. str. 538-558 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 791194 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Provjera instruktivne intervencije procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata
(Check instructive intervention of self- regulation process in writing and reading on the quality of written work students)

Autori
Nikčević-Milković, Anela ; Brala-Mudrovčić, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
International Conference EDUvision 2015. "Modern approaches to teaching coming generation" : proceedings = Mednarodna konferenca EDUvision 2015. "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generaci" : zbornik / Orel, Mojca - Polhov Gradec : EDUvision, 2015, 538-558

ISBN
978-961-93662-4-0

Skup
Mednarodna konferenca EDUvision

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 03.12.2015. - 04.12.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
instruktivna intervencija ; kvaliteta pisanih uradaka ; mjera studentskog potencijala za učenje ; pisano stvaralaštvo ; samoregulacijski procesi pisanja i čitanja.
(instructional intervention ; quality of written works ; measures of student learning potential ; creative writing of students ; self-regulatory processes of writing and reading.)

Sažetak
Istraživanje provedeno u okviru ovog rada odnosi se na provjeru kvalitete pisanog stvaralaštva studenata različitih godina studija prije i nakon instruktivne intervencije koja se odnosila na samoregulacijske procese pisanja i čitanja. Nastojalo se provjeriti može li interventno djelovanje poučavanja procesa samoregulacije pisanja i čitanja poboljšati kvalitetu pisanih uradaka studenata. Učenici i studenti osim što samoregulacijske procese mogu generalizirati kroz situacije, također trebaju znati kako procese samoregulacije učenja prilagoditi specifičnim domenama, poput čitanja i pisanja. Istraživanje je napravljeno na sedamdeset studenata prve i završne godine Odjela za nastavničke studije Sveučilišta u Zadru. Rađeno je u 4 koraka: 1) pretest: pisanje eseja na zadanu temu te ispunjavanje upitnika emocija prije pisanja teksta i očekivanja od pisanja teksta, 2) instruktivna intervencija procesa samoregulacije pisanja i čitanja ; 3) posttest: pisanje eseja, ispunjavanje upitnika emocija za vrijeme pisanja teksta i nakon dobivanja povratne informacije o kvaliteti, procjena vrijednosti postignuća u pisanju i zadovoljstva sobom prilikom pisanja. Razlika u učinku predstavlja mjeru studentskog potencijala za učenje. Rezultati istraživanja pokazuju znatan učinak interventnog djelovanja poučavanja procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata te povećanje motivacije i pozitivnih emocija u svezi sa zadacima pisanja. U radu su dane i preporuke za razvoj pismenog izražavanja učenika/studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nikčević-Milković, Anela; Brala-Mudrovčić, Jasminka
Provjera instruktivne intervencije procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata // International Conference EDUvision 2015. "Modern approaches to teaching coming generation" : proceedings = Mednarodna konferenca EDUvision 2015. "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generaci" : zbornik / Orel, Mojca (ur.).
Polhov Gradec: EDUvision, 2015. str. 538-558 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Nikčević-Milković, A. & Brala-Mudrovčić, J. (2015) Provjera instruktivne intervencije procesa samoregulacije pisanja i čitanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata. U: Orel, M. (ur.)International Conference EDUvision 2015. "Modern approaches to teaching coming generation" : proceedings = Mednarodna konferenca EDUvision 2015. "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generaci" : zbornik.
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Brala-Mudrov\v{c}i\'{c}, Jasminka}, editor = {Orel, M.}, year = {2015}, pages = {538-558}, keywords = {instruktivna intervencija, kvaliteta pisanih uradaka, mjera studentskog potencijala za u\v{c}enje, pisano stvarala\v{s}tvo, samoregulacijski procesi pisanja i \v{c}itanja.}, isbn = {978-961-93662-4-0}, title = {Provjera instruktivne intervencije procesa samoregulacije pisanja i \v{c}itanja na kvalitetu pisanih uradaka studenata}, keyword = {instruktivna intervencija, kvaliteta pisanih uradaka, mjera studentskog potencijala za u\v{c}enje, pisano stvarala\v{s}tvo, samoregulacijski procesi pisanja i \v{c}itanja.}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Brala-Mudrov\v{c}i\'{c}, Jasminka}, editor = {Orel, M.}, year = {2015}, pages = {538-558}, keywords = {instructional intervention, quality of written works, measures of student learning potential, creative writing of students, self-regulatory processes of writing and reading.}, isbn = {978-961-93662-4-0}, title = {Check instructive intervention of self- regulation process in writing and reading on the quality of written work students}, keyword = {instructional intervention, quality of written works, measures of student learning potential, creative writing of students, self-regulatory processes of writing and reading.}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font