Pregled bibliografske jedinice broj: 791152
Usporedba SWOT i KREDA analize u kontekstu predškolske ustanove
Usporedba SWOT i KREDA analize u kontekstu predškolske ustanove, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski faklutet, Zagreb
CROSBI ID: 791152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba SWOT i KREDA analize u kontekstu predškolske ustanove
(Comparison of SWOT and KREDA analytical tools in the context of preschool instituion)
Autori
Štvanek, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski faklutet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.12
Godina
2015
Stranica
41
Mentor
Zovko, Vatroslav
Ključne riječi
SWOT analiza; KREDA analiza; vanjski fakori; unutanji faktori
(SWOT analysis; KREDA analisys; external factors; internal factors)
Sažetak
Rad donosi dvije analize vanjskih i unutarnjih faktora, koji utječu na rad dječjeg vrtića , SWOT analize i KREDA analize. Navedene su nakon provedbe uspoređene i raspravljene u kontekstu sadržaja dobivenih rezultata. Na početku autorica iznosi organizaciju i mehanizme upravljanja javnim predškolskim ustanovama, prvenstveno dječjih vrtića u vlasništvu lokalne uprave. Nadalje razmatra alate za analizu okruženja organizacije kao i alate za internu analizu poslovanja. Fokusirajući se na SWOT analizu kao alat za procjenu vanjskih i unutarnjih faktora koji utječu na rad organizacije, te KREDA analizu kao modulaciju iste koja se primjenjuje u obrazovnim ustanovama. Analize su provedene sa zaposlenicima vrtića u odnosu prema svakodnevnom funkcioniranju ustanove i poteškoćama s kojima se susreću u svome radu. Prilikom provedbe istraživanja dvije radne skupine nisu bile u interakciji no rezultati su se preklapali u gotovo svim traženim kategorijama, te se iznose u radu. Autorica raspravlja o modulacijama navedenih metoda i njihovoj svrsi, te zaključuje primjenjivost obiju analiza u kontekstu predškolske ustanove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija