Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 790253

Neki mogući metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić


Tomić, Ana
Neki mogući metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić // "Šegrt Hlapić", Od čudnovatog do čudesnog / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja (ur.).
Zagreb : Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu, 2015. str. 561-572 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 790253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neki mogući metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić
(Some possible pedagogical approaches to the novel The strange Adventures of Hlapić the Apprentice by Ivana Brlić-Mažuranić)

Autori
Tomić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
"Šegrt Hlapić", Od čudnovatog do čudesnog / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja - Zagreb : Slavonski Brod : Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu, 2015, 561-572

ISBN
978-953-57604-1-2

Skup
Od čudnovatog do čudesnog: 100 godina Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića

Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 18.04.2013. - 20.04.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
crtani film; dječji roman; intertekstualni nastavni sustav; komparativno-problemski pristup; metodički pristup; problemsko-stvaralački nastavni sustav
(cartoon; children's novel; intertextual teaching system; pedagogical approaches; problem-oriented creative teaching system; problem-oriented comparative approach)

Sažetak
Najobjavljivaniji hrvatski dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić- Mažuranić nepresušno je vrelo inspiracije i predmet istraživanja književnih teoretičara, književnih povjesničara, kulturologa, ali i metodičara i nastavnika. U radu se predlažu mogući metodički pristupi interpretaciji toga romana na nastavi književnosti u problemsko- stvaralačkom nastavnom sustavu, orijentiranome posebno na interpretaciju književnog lika, i u intertekstualnom nastavnom sustavu. Također, predlaže se i mogući komparacijsko-problemski pristup romanu i dugometražnom crtanom filmu Milana Blažekovića iz 1997. godine snimljenome prema njemu. Interpretacije je moguće oživotvoriti na satu lektire, satu uzajamne interpretacije romana i bajke i na filmskom satu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Tomić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomić, Ana
Neki mogući metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić // "Šegrt Hlapić", Od čudnovatog do čudesnog / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja (ur.).
Zagreb : Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu, 2015. str. 561-572 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Tomić, A. (2015) Neki mogući metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić. U: Majhut, B., Narančić Kovač, S. & Lovrić Kralj, S. (ur.)"Šegrt Hlapić", Od čudnovatog do čudesnog.
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Ana}, year = {2015}, pages = {561-572}, keywords = {crtani film, dje\v{c}ji roman, intertekstualni nastavni sustav, komparativno-problemski pristup, metodi\v{c}ki pristup, problemsko-stvarala\v{c}ki nastavni sustav}, isbn = {978-953-57604-1-2}, title = {Neki mogu\'{c}i metodi\v{c}ki pristupi romanu \v{C}udnovate zgode \v{s}egrta Hlapi\'{c}a Ivane Brli\'{c}-Ma\v{z}urani\'{c}}, keyword = {crtani film, dje\v{c}ji roman, intertekstualni nastavni sustav, komparativno-problemski pristup, metodi\v{c}ki pristup, problemsko-stvarala\v{c}ki nastavni sustav}, publisher = {Hrvatska udruga istra\v{z}iva\v{c}a dje\v{c}je knji\v{z}evnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu}, publisherplace = {Slavonski Brod, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Ana}, year = {2015}, pages = {561-572}, keywords = {cartoon, children's novel, intertextual teaching system, pedagogical approaches, problem-oriented creative teaching system, problem-oriented comparative approach}, isbn = {978-953-57604-1-2}, title = {Some possible pedagogical approaches to the novel The strange Adventures of Hlapi\'{c} the Apprentice by Ivana Brli\'{c}-Ma\v{z}urani\'{c}}, keyword = {cartoon, children's novel, intertextual teaching system, pedagogical approaches, problem-oriented creative teaching system, problem-oriented comparative approach}, publisher = {Hrvatska udruga istra\v{z}iva\v{c}a dje\v{c}je knji\v{z}evnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu}, publisherplace = {Slavonski Brod, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font