Pregled bibliografske jedinice broj: 790253
Neki mogući metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić
Neki mogući metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić // "Šegrt Hlapić", Od čudnovatog do čudesnog / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja (ur.).
Zagreb : Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu, 2015. str. 561-572 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 790253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neki mogući metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić
(Some possible pedagogical approaches to the novel The strange Adventures of Hlapić the Apprentice by Ivana Brlić-Mažuranić)
Autori
Tomić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
"Šegrt Hlapić", Od čudnovatog do čudesnog
/ Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja - Zagreb : Slavonski Brod : Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu, 2015, 561-572
ISBN
978-953-57604-1-2
Skup
Od čudnovatog do čudesnog: 100 godina Čudnovatih zgoda šegrta Hlapića
Mjesto i datum
Slavonski Brod, Hrvatska, 18.04.2013. - 20.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
crtani film; dječji roman; intertekstualni nastavni sustav; komparativno-problemski pristup; metodički pristup; problemsko-stvaralački nastavni sustav
(cartoon; children's novel; intertextual teaching system; pedagogical approaches; problem-oriented creative teaching system; problem-oriented comparative approach)
Sažetak
Najobjavljivaniji hrvatski dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić- Mažuranić nepresušno je vrelo inspiracije i predmet istraživanja književnih teoretičara, književnih povjesničara, kulturologa, ali i metodičara i nastavnika. U radu se predlažu mogući metodički pristupi interpretaciji toga romana na nastavi književnosti u problemsko- stvaralačkom nastavnom sustavu, orijentiranome posebno na interpretaciju književnog lika, i u intertekstualnom nastavnom sustavu. Također, predlaže se i mogući komparacijsko-problemski pristup romanu i dugometražnom crtanom filmu Milana Blažekovića iz 1997. godine snimljenome prema njemu. Interpretacije je moguće oživotvoriti na satu lektire, satu uzajamne interpretacije romana i bajke i na filmskom satu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija