Pregled bibliografske jedinice broj: 789988
Smjehovni oblici u školi
Smjehovni oblici u školi // ZBORNIK RADOVA III Međunarodni naučno - stručni skup EDUKACIJA NASTAVNIKA ZA BUDUĆNOST PROCEEDINGS III International scientific and expert conference TEACHER EDUCATION FOR THE FUTURE / Arnaut, Muhamed (ur.).
Zenica: Pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2010. str. 779-794 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 789988 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smjehovni oblici u školi
(LAUGHTER FORMS IN SCHOOL)
Autori
Jurdana, Vjekoslava ; Gržinić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ZBORNIK RADOVA III Međunarodni naučno - stručni skup EDUKACIJA NASTAVNIKA ZA BUDUĆNOST PROCEEDINGS III International scientific and expert conference TEACHER EDUCATION FOR THE FUTURE
/ Arnaut, Muhamed - Zenica : Pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2010, 779-794
ISBN
978-9958-615-25-2
Skup
ZBORNIK RADOVA III Međunarodni naučno - stručni skup EDUKACIJA NASTAVNIKA ZA BUDUĆNOST PROCEEDINGS III International scientific and expert conference TEACHER EDUCATION FOR THE FUTURE
Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 22.04.2010. - 23.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
smijeh; smjehovno; teorije humora; smjehovni oblici u školi; smisao za smijeh
(laugh; laughter; theories of humor; laughter forms in school; a sense for laugh)
Sažetak
U kontekstu suvremene škole smijeh i smjehovni oblici imaju značajnu ulogu u nastavnim i izvannastavnim situacijama. U radu se analiziraju smjehovni oblici na razmeđi tradicije i suvremenih teorijskih promišljanja. Na temelju takvih motrenja koja uključuju lingvističke analize (smijeh kao literarna tema), psihološke implikacije (smijeh kao dio osobnosti učenika, nastavnika, školskog menadžme nta) te pedagoške razloge (didaktičke i metodičke implikacije), ovaj rad želi pokazati temeljne smjehovne oblike koje je moguće primijeniti u školi, poglavito u nastavi, ne zanemarujući pri tom važnosti smisla za smijeh (sense of humor) u komunikaciji kao i u kontekstu razvoja životnih vještina uopće.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli