Pregled bibliografske jedinice broj: 789934
Zadovoljstvo studenata e-učenjem
Zadovoljstvo studenata e-učenjem, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 789934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo studenata e-učenjem
(Student sadisfaction with e-learning)
Autori
Šincek, Janja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
03.12
Godina
2015
Stranica
58
Mentor
Matijević, Milan
Neposredni voditelj
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
e-učenje; informacijsko-komunikacijske tehnologije; Moodle sustav; osnovna škola; primarno obrazovanje
(e-learning; information and communication technologies; Moodle system; primary school; primary education)
Sažetak
Razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologija pogoduje promjenama u obrazovanju, gdje se to najviše vidi prilikom odabira metoda i oblika rada u nastavi. Obrazovni sustav mora biti kvalitetno organiziran i pratiti sve velike globalne promjene koje se događaju u svijetu, zbog sve većeg broja korisnika interneta i ostalih elektronskih ili digitalnih izvora znanja. Današnji način života ne bi bio toliko napredan da ne postoji bogato informatičko i digitalno okruženje koje je obilježeno informacijsko-komunikacijskim tehnologijama. Obrazovni sustav je u interakciji s informacijsko-komunikacijskim tehnologijama, koje su zahvaljujućirazvoju u 21. stoljeću sveprisutne uvođenjem elektroničkoga učenja, skraćeno e-učenja. Ovdje se, kao i u klasičnoj nastavi, može vrednovati znanje ili vještine svakoga učenika u skladu s njegovim individualnim sposobnostima. U ovome radu polazište je od samoga informacijskog doba, točnije koliko je važna uloga informacijske pismenosti u životu te koliko je važno poznavanje informacijsko-komunikacijske tehnologije. Sam prijelaz iz analognoga u digitalno doba uvjetuje veliki društveni pritisak, gdje se očekuje da se informacijska pismenost usvoji kvalitetno. Različite pedagoške teorije pristupaju e-učenju kao bitnom elementu u obrazovnome sustavu, no ipak konstruktivistički aspekt pruža najbolje razmišljanje i podlogu za usvajanje učenja. Budući da je e-učenje vrlo širok pojam, postoji i niz oblika i vrsta kako ga možemo podijeliti. Za upravljanje e-učenjem posebno je važan i besplatan program pod nazivom Moodle sustav. Nakon teorijskoga dijela prelazi se na empirijsko istraživanje kojim se žele ispitati statistički značajne razlike u zadovoljstvu e-učenjem s obzirom na spol, prebivalište, studijsku godinu i vrstu fakulteta ispitanika. Sudjelovalo je 150 studenata Učiteljskoga fakulteta u Čakovcu, Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu i Ekonomskoga fakulteta u Zagrebu. Istraživanje je bilo provedeno putem anketnoga upitnika. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji generalno visoko zadovoljstvo studenata e-učenjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija