Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 789814

Aktualna pitanja glazbene pedagogije


Rojko, Pavel
Aktualna pitanja glazbene pedagogije // Tonovi (Zagreb), 16 (2001), 37/38; 98-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 789814 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aktualna pitanja glazbene pedagogije
(Actual questions of music pedagogy)

Autori
Rojko, Pavel

Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 16 (2001), 37/38; 98-110

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
zastarjeli koncepti; otvoreni model nastave; sinkronijski/dijakronijski modeli; solfeggio; harmonija; kontrapunkt; nastava instrumenta; vježbanje; motivacija; trema
(outdated models of learning music; open model; sinchronic/diachronic models; solfeggio; harmony; counterpoint; instrument lessons; practicing; motivation; stage fright)

Sažetak
Nastava glazbe zastarjela je u mnogim svojim aspektima. Osnovnoj školi potreban je otvoreni model, gimnaziji sinkronijski model umjesto dijakronijskog. Zastarjeli su modeli gotovo svih predmeta u stručnom glazbenom školstvu: solfeggia, harmonije, kontrapunkta, nastave instrumenta. Potrebne su promjene i u obrazovanju nastavnika glazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Pavel Rojko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rojko, Pavel
Aktualna pitanja glazbene pedagogije // Tonovi (Zagreb), 16 (2001), 37/38; 98-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Rojko, P. (2001) Aktualna pitanja glazbene pedagogije. Tonovi (Zagreb), 16 (37/38), 98-110.
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2001}, pages = {98-110}, keywords = {zastarjeli koncepti, otvoreni model nastave, sinkronijski/dijakronijski modeli, solfeggio, harmonija, kontrapunkt, nastava instrumenta, vje\v{z}banje, motivacija, trema}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {16}, number = {37/38}, issn = {0352-9711}, title = {Aktualna pitanja glazbene pedagogije}, keyword = {zastarjeli koncepti, otvoreni model nastave, sinkronijski/dijakronijski modeli, solfeggio, harmonija, kontrapunkt, nastava instrumenta, vje\v{z}banje, motivacija, trema} }
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2001}, pages = {98-110}, keywords = {outdated models of learning music, open model, sinchronic/diachronic models, solfeggio, harmony, counterpoint, instrument lessons, practicing, motivation, stage fright}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {16}, number = {37/38}, issn = {0352-9711}, title = {Actual questions of music pedagogy}, keyword = {outdated models of learning music, open model, sinchronic/diachronic models, solfeggio, harmony, counterpoint, instrument lessons, practicing, motivation, stage fright} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • RILM: Abstracts of Music Literature Database





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font