Pregled bibliografske jedinice broj: 789814
Aktualna pitanja glazbene pedagogije
Aktualna pitanja glazbene pedagogije // Tonovi (Zagreb), 16 (2001), 37/38; 98-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 789814 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktualna pitanja glazbene pedagogije
(Actual questions of music pedagogy)
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 16
(2001), 37/38;
98-110
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
zastarjeli koncepti; otvoreni model nastave; sinkronijski/dijakronijski modeli; solfeggio; harmonija; kontrapunkt; nastava instrumenta; vježbanje; motivacija; trema
(outdated models of learning music; open model; sinchronic/diachronic models; solfeggio; harmony; counterpoint; instrument lessons; practicing; motivation; stage fright)
Sažetak
Nastava glazbe zastarjela je u mnogim svojim aspektima. Osnovnoj školi potreban je otvoreni model, gimnaziji sinkronijski model umjesto dijakronijskog. Zastarjeli su modeli gotovo svih predmeta u stručnom glazbenom školstvu: solfeggia, harmonije, kontrapunkta, nastave instrumenta. Potrebne su promjene i u obrazovanju nastavnika glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- RILM: Abstracts of Music Literature Database