Pregled bibliografske jedinice broj: 789775
Glazbena pismenost u općeobrazovnoj školi – potreba ili anakronizam?
Glazbena pismenost u općeobrazovnoj školi – potreba ili anakronizam? // Tonovi (Zagreb), 16 (1991), 26-31 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 789775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbena pismenost u općeobrazovnoj školi – potreba ili anakronizam?
(Ability to read and write music in elementary school – need or anachronism?)
Autori
Rojko, Pavel
Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 16
(1991);
26-31
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
glazbena pismenost; solfeggio; osnovna škola
(ability to read music; solfeggio; elementary school)
Sažetak
U osnovnoj školi nije moguće postići glazbenu pismnost zbog specifičnosti vještine koja se može stjecati samo u povoljnim uvjetima glazbene škole. Osim toga, običnom čovjeku - neglazbeniku nije potrebna glazbena pismenost. Uvjet glazbene kulture jest poznavanje umjetničke glazbe a ne poznavanje nota.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je s neznatnim izmjenama objavljen u knjizi: Rojko, P. (1996) Metodika nastave glazbe. Teorijsko-tematski aspekti. Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera-Pedagoški fakultet Osijek, 83-93 (na internetu).
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- RILM: Abstracts of Music Literature Database