Pregled bibliografske jedinice broj: 789720
Evaluacija studentske terenske prakse – perspektiva studenata
Evaluacija studentske terenske prakse – perspektiva studenata // Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti : knjiga sažetaka / Grubišić, Ksenija (ur.).
Zagreb, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 789720 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija studentske terenske prakse – perspektiva studenata
(Students' field placement evaluation - students' perspective)
Autori
Sušac, Nika ; Rajhvajn Bulat, Linda ; Urbanc, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti : knjiga sažetaka
/ Grubišić, Ksenija - Zagreb, 2015
Skup
Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
evaluacija ; terenska praksa ; studenti socijalnog rada
(evaluation ; field placement ; social work students)
Sažetak
U radu su prikazani rezultati evaluacije terenske prakse od strane studenata diplomskog studija socijalnog rada Studijskog centra socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Terenska praksa odvijala se u trajanju od 120 sati tijekom ljetnog semestra ak. god. 2014./15., a organizirana je u centrima za socijalnu skrb RH. Samom radu u CZSS prethodio je pripremni orijentacijski susret te supervizijska podrška na fakultetu, koja je i kontinuirano pratila terenski rad. Ishodi učenja terenske prakse obuhvaćaju: (1) vođenje i dokumentiranje slučaja, izradu individualnog plana rada s korisnikom, (2) uspostavljanje i održavanje suradnog odnosa s korisnikom, (3) cjelovito sagledavanje i procjenu životne situacije korisnika i njegovih potreba, (4) planiranje i provođenje intervencija usmjerenih na proces promjene i primjerenih specifičnim potrebama korisnika, (5) prepoznavanje, artikuliranje i problematiziranje slučajeva s prakse na grupnoj superviziji, te (6) djelovanje u skladu s profesionalnom etikom i konceptom cjeloživotnog učenja. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u to kako studenti procjenjuju profesionalne dobiti od terenske prakse i kako su one u skladu s navedenim ishodima učenja, kako procjenjuju kapacitete ustanove u kojoj su obavljali praksu te kako procjenjuju uloge nastavnika i vanjskih suradnika uključenih u provođenje terenske prakse. Praktična svrha dobivenih rezultata je doprinijeti kvaliteti terenske prakse na razini diplomskog studija te jasnoći uloga svih uključenih sudionika
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb