Pregled bibliografske jedinice broj: 789719
Uloga terenske prakse u obrazovanju socijalnih radnika – međunarodna perspektiva
Uloga terenske prakse u obrazovanju socijalnih radnika – međunarodna perspektiva // Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti“, 25.9. 2015, Zagreb
Zagreb, 2015. (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 789719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga terenske prakse u obrazovanju socijalnih radnika – međunarodna perspektiva
(Role of practice teaching in social work education)
Autori
Urbanc, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti“, 25.9. 2015, Zagreb
/ - Zagreb, 2015
Skup
Primjena kvalifikacijskog okvira u području prava i u području socijalnih djelatnosti“, 25.9. 2015, Zagreb
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
iskustveno učenje; terenska praksa; smjernice
(experiental learning; field placement; guidelines)
Sažetak
U izlaganju će biti prikazan postojeći model studentske terenske prakse diplomskog studija Studijskog centra socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu pod vidom predviđenih ishoda učenja te uloga svih uključenih sudionika (studenata, terenskih nastavnika – socijalih radnika iz prakse te fakultetske podrške. Autorica će se kritički osvrnuti na dosadašnja iskustva organiziranja i provođenja studentske terenske prakse u kontekstu aktualnog nastavnog programa, postojećeg ustroja centara socijalne skrbi, standarda kvalitete socijalnih usluga i suvremenih profesionalnih načela prakse socijalnog rada (osnaživanje korisnika, uvažavanje korisničke perspektive, holističkog pristupa) te će iznjeti neka promišljanja o smjernicama budućeg razvoja modela terenske prakse diplomskog studija. Pri tome će poseban fokus biti na razvoju uloge terenskog nastavnika – stručnjaka iz prakse koji preuzima odgovornost za opće rukovođenje studentova boravka na praksi te je odgovoran da studentu omogući pristup resursima iskustvenog učenja u kontekstu centra za socijalnu skrb. Iskustva anglosaksonskih zemalja na području obrazovanja socijalnih radnika pokazala su da osim kvalitete "iskusnog praktičara“ terenski nastavnici trebaju posjedovati odgovarajuće osobine i znanja o svojoj ulozi u procesu terenske nastave .Da bi mogli kvalitetno obavljati tu ulogu u skladu sa standardima prakse socijalnog rada i ishoda učenja nastavnog programa Studijskog centra socijalnog rada, terenski nastavnici trebaju dobiti odgovarajuću podršku, a njihova uloga treba biti i formalno prepoznata od strane sustava visokoškolskog obrazovanja, sustava socijalne skrbi te profesionalne zajednice općenito.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti