Pregled bibliografske jedinice broj: 789713
" Supervizija kao metoda razvijanja profesionalnog identiteta učitelja i nastavnika vjeronauka»
" Supervizija kao metoda razvijanja profesionalnog identiteta učitelja i nastavnika vjeronauka», 2015., postdiplomski specijalisticki, Pravni fakultet ZAGREB, ZAGREB
CROSBI ID: 789713 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
" Supervizija kao metoda razvijanja profesionalnog identiteta učitelja i nastavnika vjeronauka»
(SUPERVISION AS A METHOD OF PROFESSIONAL IDENTITY DEVELOPING FOR RELIGION TEACHERS)
Autori
PETROVIĆ, IVANKA
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Pravni fakultet ZAGREB
Mjesto
ZAGREB
Datum
16.11
Godina
2015
Stranica
135
Mentor
URBANC, KRISTINA
Ključne riječi
SUPERVIZIJA; PROFESIONALNI IDENTITETI; VJEROUČITELJI
(SUPERVISION; PROFESSIONAL IDENTITY; RELIGION TEACHERS)
Sažetak
Rezultati istraživanja su pokazali da se supervizijsko iskustvo potvrdilo kao značajan činitelj unaprjeđenja motivacije za poučavanjem vjeronauka. Prema izjavama sudionika, supervizija je doprinijela njihovom doživljaju osnaženosti i motivacije, omogućila im dobivanje korisnih savjeta, vraćanje „žara“ za posao, ohrabrila ih za daljnje učenje i usavršavanje, te općenito potakla razvoj samospoznajnih procesa. Naročiti doprinos ovog istraživanja je u tome što se po prvi puta povezuju područja poučavanja vjeronauka, odnosno, profesionalnog razvoja nastavnika vjeronauka sa specifičnostima učenja u supervizijskom procesu, čime se produbljuju spoznaje o ishodima supervizije u ovom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti