Pregled bibliografske jedinice broj: 7895
Kreativnost i inovativnost kao pretpostavke poduzetničkog ponašanja
Kreativnost i inovativnost kao pretpostavke poduzetničkog ponašanja // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 47 (1996), 5-6; 295-305 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 7895 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost i inovativnost kao pretpostavke poduzetničkog ponašanja
(Creativity and innovativity as presumptions of entrepreneurial behavior)
Autori
Pfeifer, Sanja
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 47
(1996), 5-6;
295-305
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
kreativnost; inovativnost; poduzetništvo
(creativity; innovativity; entrepreneurship)
Sažetak
Pojmovi kreativnosti i inovativnosti su ključni pojmovi razumijevanja i razvijanja poduzetničkog ponašanja i imaju visoku razinu mećuzavisnosti. Autorica u članku naglašava njihovu interakvivnosti i višedimenzionalnost i njihovo značenje u ukupnom drušvenom blagostanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA