Pregled bibliografske jedinice broj: 789482
Medijska kompetencija nastavnika i profesora
Medijska kompetencija nastavnika i profesora, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 789482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijska kompetencija nastavnika i profesora
(Media competence of teachers and professors)
Autori
Modrić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
20.07
Godina
2015
Stranica
136
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Uldrijan, Ivan
Ključne riječi
kompetencija ; medijska kompetencija ; medijska pismenost ; odgoj za medije ; mediji u nastavi
(competence ; media competence ; media literacy ; media education ; media in the process of teaching)
Sažetak
Središnja tema ovog diplomskog rada je određivanje razine medijske kompetencije nastavnika i profesora provedenim pilot-istraživanjem u šest osnovnih i šest srednjih škola u Zagrebu i okolici. Posjedovanje medijske kompetencije znači poznavanje pravilnog korištenja medija, kritičko vrednovanje medija te odabir odgovarajućeg medija za zadovoljenje osobnih potreba. Medijska kompetencija u ovom je radu analizirana kroz opća znanja i stavove nastavnika i profesora o medijima, razini educiranosti o medijima, načinu korištenja medija te učestalosti korištenja određenih medija u nastavi. Također, željelo se ispitati i u kojoj su mjeri škole tehnički opremljene te imaju li uvjete za korištenje medija u nastavi. Istraživanje je provedeno u šest osnovnih i šest srednjih škola u Zagrebu i okolici, a sudjelovao je 181 ispitanik ; 88 nastavnika i 93 profesora. Istraživanje je provedeno metodom anketnog upitnika u obliku Likertove ljestvice. Rezultati istraživanja pokazali su kako škole uglavnom imaju uvjete za korištenje medija u nastavi, da nastavnici i profesori smatraju da su dovoljno medijski kompetentni te da posjeduju medijsku pismenost koju prenose na svoje učenike. od medija u nastavnom procesu, nastavnici i profesori koji su sudjelovali u ovom istraživanju najviše koriste tekstualne medije te računalo i internet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb