Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 789482

Medijska kompetencija nastavnika i profesora


Modrić, Petra
Medijska kompetencija nastavnika i profesora, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 789482 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijska kompetencija nastavnika i profesora
(Media competence of teachers and professors)

Autori
Modrić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
20.07

Godina
2015

Stranica
136

Mentor
Labaš, Danijel

Neposredni voditelj
Uldrijan, Ivan

Ključne riječi
kompetencija ; medijska kompetencija ; medijska pismenost ; odgoj za medije ; mediji u nastavi
(competence ; media competence ; media literacy ; media education ; media in the process of teaching)

Sažetak
Središnja tema ovog diplomskog rada je određivanje razine medijske kompetencije nastavnika i profesora provedenim pilot-istraživanjem u šest osnovnih i šest srednjih škola u Zagrebu i okolici. Posjedovanje medijske kompetencije znači poznavanje pravilnog korištenja medija, kritičko vrednovanje medija te odabir odgovarajućeg medija za zadovoljenje osobnih potreba. Medijska kompetencija u ovom je radu analizirana kroz opća znanja i stavove nastavnika i profesora o medijima, razini educiranosti o medijima, načinu korištenja medija te učestalosti korištenja određenih medija u nastavi. Također, željelo se ispitati i u kojoj su mjeri škole tehnički opremljene te imaju li uvjete za korištenje medija u nastavi. Istraživanje je provedeno u šest osnovnih i šest srednjih škola u Zagrebu i okolici, a sudjelovao je 181 ispitanik ; 88 nastavnika i 93 profesora. Istraživanje je provedeno metodom anketnog upitnika u obliku Likertove ljestvice. Rezultati istraživanja pokazali su kako škole uglavnom imaju uvjete za korištenje medija u nastavi, da nastavnici i profesori smatraju da su dovoljno medijski kompetentni te da posjeduju medijsku pismenost koju prenose na svoje učenike. od medija u nastavnom procesu, nastavnici i profesori koji su sudjelovali u ovom istraživanju najviše koriste tekstualne medije te računalo i internet.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)

Avatar Url Ivan Uldrijan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Modrić, Petra
Medijska kompetencija nastavnika i profesora, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Modrić, P. (2015) 'Medijska kompetencija nastavnika i profesora', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Modri\'{c}, Petra}, year = {2015}, pages = {136}, keywords = {kompetencija, medijska kompetencija, medijska pismenost, odgoj za medije, mediji u nastavi}, title = {Medijska kompetencija nastavnika i profesora}, keyword = {kompetencija, medijska kompetencija, medijska pismenost, odgoj za medije, mediji u nastavi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Modri\'{c}, Petra}, year = {2015}, pages = {136}, keywords = {competence, media competence, media literacy, media education, media in the process of teaching}, title = {Media competence of teachers and professors}, keyword = {competence, media competence, media literacy, media education, media in the process of teaching}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font