Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 789480

Struktura proizvodno prodajnog lanca na tržištu vina u Hrvatskoj


Sredoja, Marin
Struktura proizvodno prodajnog lanca na tržištu vina u Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 789480 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Struktura proizvodno prodajnog lanca na tržištu vina u Hrvatskoj
(The structure of the supply chain on the wine market in Croatia)

Autori
Sredoja, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2015

Stranica
43

Mentor
Cerjak, Marija

Neposredni voditelj
Tomić, Marina

Ključne riječi
proizvođači vina; trgovci; proizvodno-prodajni lanac
(wine producers; merchants; wine supply chain)

Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada bio je prikazati stanje na svjetskom i na hrvatskom tržištu vina, utvrditi stanje u proizvodno-prodajnom lancu vina, na temelju procjene proizvođača i trgovaca vina. Proveden je intervju s dva trgovca vinom kako bi se kreirao anketni upitnik. Anketnim ispitivanjem je obuhvaćeno 12 proizvođača vina i 9 trgovaca vinom. Prema rezultatima anketnog istraživanja najveći dio ispitanih proizvođača ima površinu vinograda manju od 100, 00 ha, dok većina godišnje proizvede manje od 100.000, 00 litara vina. Većina proizvođača posluje na međunarodnom tržištu, te ostvaruju godišnji promet između 500.000, 00 i 30 milijuna kuna. Proizvođači najvažnijim smatraju, s obzirom na važnost pojedinih prodajnih kanala, ugostitelje i prodaju u vinotekama, te imaju (najčešće jednogodišnji) ugovorni odnos s kupcima. Većina ispitanih proizvođača je zadovoljna prodajnom cijenom vina, te smatraju da na prodajnu cijenu vina podjednako utječu i proizvođači i trgovci. Prema rezultatima anketnog istraživanja najveći dio ispitanih trgovaca godišnje otkupi između 10.000, 00 i 20.000, 00 litara vina, te ostvaruju godišnji promet između 500.000, 00 i 2 milijuna kuna. Većina trgovaca ima ugovorni odnos s dobavljačima vina, a glavni dobavljači su im obiteljska poljoprivredna gospodarstva. Većina trgovaca najvažnijim smatraju, s obzirom na važnost pojedinih prodajnih kanala u Hrvatskoj, prodaju u vinotekama. Većina ispitanih trgovaca je srednje zadovoljna prodajnom cijenom vina, te smatraju da proizvođači najviše utječu na formiranje cijena vina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (mentor)

Avatar Url Marina Tomić Maksan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sredoja, Marin
Struktura proizvodno prodajnog lanca na tržištu vina u Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
Sredoja, M. (2015) 'Struktura proizvodno prodajnog lanca na tržištu vina u Hrvatskoj', diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sredoja, Marin}, year = {2015}, pages = {43}, keywords = {proizvo\dja\v{c}i vina, trgovci, proizvodno-prodajni lanac}, title = {Struktura proizvodno prodajnog lanca na tr\v{z}i\v{s}tu vina u Hrvatskoj}, keyword = {proizvo\dja\v{c}i vina, trgovci, proizvodno-prodajni lanac}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sredoja, Marin}, year = {2015}, pages = {43}, keywords = {wine producers, merchants, wine supply chain}, title = {The structure of the supply chain on the wine market in Croatia}, keyword = {wine producers, merchants, wine supply chain}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font