Pregled bibliografske jedinice broj: 789476
Segmentacija potrošača svježe ribe u Hrvatskoj
Segmentacija potrošača svježe ribe u Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 789476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija potrošača svježe ribe u Hrvatskoj
(Segmentation of fresh fish consumers in Croatia)
Autori
Lucević, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.11
Godina
2015
Stranica
30
Mentor
Cerjak, Marija
Neposredni voditelj
Tomić, Marina
Ključne riječi
potrošači; svježa riba; segmentacija
(consumers; fresh fish; segmentation)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je segmentacija potrošača svježe ribe u Hrvatskoj na temelju njihovih stavova i prepreka koji su vezani za potrošnju svježe ribe. Anketno ispitivanje je provedeno na uzorku od 1137 ispitanika. Klaster analizom izdvojena su tri tržna segmenta ; obožavatelji svježe ribe, pristalice konzumacije svježe ribe te povremeni potrošači svježe ribe. Obožavatelji svježe ribe su uglavnom žene, većeg stupnja obrazovanja i većih primanja koje imaju pozitivne stavove prema konzumaciji svježe ribe. Pristalice konzumacije svježe ribe su u većem udjelu muškarci srednje dobi, koji imaju pozitivne stavove prema konzumaciji svježe ribe i neutralan stav prema preprekama. Povremeni potrošači svježe ribe imaju najveći broj mladih ispitanika s nižim primanjima i nižeg stupnja obrazovanja. Oni nemaju toliko izražene pozitivne stavove prema konzumaciji svježe ribe i potvrđuju postojanje prepreka u konzumaciji svježe ribe. Profiliranje klastera daje mogućnost kreiranja kvalitetne marketinške strategije te su stoga ovim istraživanjem dobivene vrijedne informacije za uzgajivače ribe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb