Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 789470

Medijska kampanja za referendum o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji: informacija ili promocija?


Lunjek Majcog, Silvia
Medijska kampanja za referendum o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji: informacija ili promocija?, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 789470 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijska kampanja za referendum o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji: informacija ili promocija?
(Media campaign for a referendum on Croatian accession to the European Union: information or promotion?)

Autori
Lunjek Majcog, Silvia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2015

Stranica
85

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
EU pristupni referendum; medijska kampanja; analiza sadržaja; Večernji list; Jutarnji list
(EU accession referendum; media campaign; content analysis; Večernji list; Jutarnji list)

Sažetak
Mediji su ključni faktor u protoku političkih kao i drugih informacija prema građanima, odnosno biračima parlamentarne vlasti. Njihova je najveća uloga upravo uloga posredništva između političkih elita i ostatka društva. Stoga, komunikacijski odnosi u društvu uvelike određuju stupanj demokracije i njegov svekoliki razvoj. Iako su već neko vrijeme glasne rasprave o nepopularnosti, pa čak i gašenju tradicionalnog tiska, dnevne novine itekako još uvijek žive među publikom tražeći načine kako uloviti korak s novim tehnologijama. Ovaj je diplomski rad posvetio svoju pozornost specifičnom razdoblju uloge dnevnog tiska u Hrvatskoj - medijskoj kampanji za referendum o ulasku Republike Hrvatske u Europsku uniju. Rad pruža teorijsku pozadinu problematike te predstavlja rezultate istraživanja provedenog metodom analize sadržaja dvaju vodeća dnevna lista: Večernjeg i Jutarnjeg lista, u spomenutom razdoblju službene medijske kampanje. Cilj rada bio je, prije svega, postaviti ključna pitanja u vezi s ulogom (tiskanih) medija u važnom političkom trenutku za hrvatske građane. pri tom mislimo ponajprije na pitanje objektivnosti i vjerodostojnosti u pristupu temama koje se tiču europskih integracija, ali i ostalih tema povezanih s EU. Naposlijetku, glavni cilj rada bio je ispitati metodom analize sadržaja dvaju najpopularnijih tiskanih dnevnika jesu li mediji informirali građane o europskim temama ili promovirali europske integracije, pa tako i ulazak Republike Hrvatske u Uniju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lunjek Majcog, Silvia
Medijska kampanja za referendum o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji: informacija ili promocija?, 2015., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Lunjek Majcog, S. (2015) 'Medijska kampanja za referendum o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji: informacija ili promocija?', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lunjek Majcog, Silvia}, year = {2015}, pages = {85}, keywords = {EU pristupni referendum, medijska kampanja, analiza sadr\v{z}aja, Ve\v{c}ernji list, Jutarnji list}, title = {Medijska kampanja za referendum o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj uniji: informacija ili promocija?}, keyword = {EU pristupni referendum, medijska kampanja, analiza sadr\v{z}aja, Ve\v{c}ernji list, Jutarnji list}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lunjek Majcog, Silvia}, year = {2015}, pages = {85}, keywords = {EU accession referendum, media campaign, content analysis, Ve\v{c}ernji list, Jutarnji list}, title = {Media campaign for a referendum on Croatian accession to the European Union: information or promotion?}, keyword = {EU accession referendum, media campaign, content analysis, Ve\v{c}ernji list, Jutarnji list}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font