Pregled bibliografske jedinice broj: 789445
Iskazivanje kreativnosti nastavnika primjenom igara u nastavi glazbe
Iskazivanje kreativnosti nastavnika primjenom igara u nastavi glazbe // EDUvision 2015 »Modern Approaches to Teaching Coming Generation« »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij« / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2015. str. 432-442 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 789445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskazivanje kreativnosti nastavnika primjenom igara u nastavi glazbe
(Teacher's Creativity through Games in Teaching Music)
Autori
Jukić, Renata ; Škojo, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
EDUvision 2015 »Modern Approaches to Teaching Coming Generation« »Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«
/ Orel, Mojca - Ljubljana : EDUvision, 2015, 432-442
ISBN
978-961-93662-4-0
Skup
Education vision & challenge for future generation
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 03.12.2015. - 04.12.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kreativnost ; nastavnik ; nastava glazbe ; igre
(creativity ; teacher ; teaching music ; games)
Sažetak
Kreativnost značajno unaprjeđuje kvalitetu nastave, čini je zanimljivijom, učinkovitijom i ostvaruje kvalitativan odmak od tradicionalnog poučavanja. Danas su u uporabi brojni metodički postupci koji potiču kreativnost u nastavi, ali za osmišljavanje i primjenu svakoga od njih nužan je preduvjet kompetentan i kreativan nastavnik, koji prepoznaje važnost takvih postupaka. Unutar različitih područja obrazovanja, značajno mjesto, posebice s aspekta implementiranja kreativnih načela u nastavi, pripada umjetničkom području u kojemu se nalaze različiti oblici glazbenog poučavanja. Jedan od najučinkovitijih načina, koji omogućuje da utvrđene glazbene aktivnosti budu realizirane uz motivirano i pozitivno ozračje, jest realizacija u obliku kreativno osmišljene igre. Dobro zamišljenim i stručno vođenim glazbenim se igrama neposredno utječe na razvoj glazbenih sposobnosti učenika, pobuđuje se slušna radoznalost, a kao nezaobilazan efekt razvija se kreativnost kod učenika. U radu se navode mogućnosti realizacije igara i aktualizira se potreba njihovog implementiranja u glazbenu nastavu tijekom cijele odgojno-obrazovne vertikale.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku