Pregled bibliografske jedinice broj: 789382
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade, 2014., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 789382 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja na djecu i mlade
(Ads as the media content and their effect on children)
Autori
Herceg, Ružica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
25.07
Godina
2014
Stranica
86
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
mediji; masovni mediji; djeca; mladi; reklame; manipulacija; utjecaj
(media; mass media; children; youth; advertising; manipulation; influence)
Sažetak
Cilj ovoga rada je utvrditi utjecaj masovnih medija, a posebice reklama kao medijskog sadržaja za djecu i mlade. U tu svrhu je provedeno anketno istraživanje među učenicima pred kraj razredne nastave i učenicima pred kraj osnovnoškolskog obrazovanja kako bi se utvrdile razlike u utjecaju medija i reklama s obzirom na dob.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti