Pregled bibliografske jedinice broj: 789211
Stilistika književnih i neknjiževnih tekstova u surječju novih obrazovnih koncepcija
Stilistika književnih i neknjiževnih tekstova u surječju novih obrazovnih koncepcija // Zaboravljeni počeci. Nacionalna filologija u interdisciplinarnoj humanistici. / Glavaš, Zvonimir (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 60-60 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 789211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stilistika književnih i neknjiževnih tekstova u surječju novih obrazovnih koncepcija
(The stylistics of literary and non-literary texts in the context of new educational concepts)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zaboravljeni počeci. Nacionalna filologija u interdisciplinarnoj humanistici.
/ Glavaš, Zvonimir - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 60-60
ISBN
978-953-175-582-5
Skup
Zaboravljeni počeci. Nacionalna filologija u interdisciplinarnoj humanistici. Znanstveni skup povodom 140 godina kroatistike na Sveučilištu u Zagrebu (1875-2015)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.11.2015. - 27.11.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nove obrazovne koncepcije; neknjiževni tekstovi
(new educational concepts; non-literary texts)
Sažetak
Književni i neknjiževni tekstovi u ovome se radu promatraju s obzirom na novosti što ih donose nove obrazovne koncepcije prema kojima se oblikuje predmetni kurikul Hrvatskoga jezika. Pritom se velika pozornost pridaje neknjiževnim tekstovima. U skladu s tim ističu se sličnosti i razlike između dosadašnjih nastavnih programa i programa novoga kurikula u pristupu književnim i neknjiževnim tekstovima. Nadalje, raspravlja se o tome što bi trebala obuhvaćati školska analiza neknjiževnih tekstova i na kojim bi se teorijskim spoznajama lingvističke (i funkcionalne) stilistike, lingvistike teksta pa i klasične retorike ona trebala temeljiti. Također se upućuje na izazove i poticaje koji se s obzirom na nove obrazovne koncepcije javljaju za studij kroatistike te se predlaže jedno od motrišta koje može pridonijeti traženju odgovora na to pitanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija