Pregled bibliografske jedinice broj: 789150
Standardi znanja u funkciji razvoja glazbenih sposobnosti učenika
Standardi znanja u funkciji razvoja glazbenih sposobnosti učenika // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 291-297
CROSBI ID: 789150 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Standardi znanja u funkciji razvoja glazbenih sposobnosti učenika
(Standards of knowledge in the function of developing students' musical abilities)
Autori
Košta, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene
Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2015
Raspon stranica
291-297
ISBN
978-953-7395-73-5
Ključne riječi
Glazbene sposobnosti učenika, nastava glazbene kulture, nastavni programi, standardi znanja, ocjenjivanje učenika.
(Students' musical abilities, teaching musical culture, curricula, knowledge standards, student evaluation.)
Sažetak
U radu se ukazuje na problem nedostatka jasno definiranih standarda znanja u nastavi Glazbene kulture u osnovnoj školi. Hrvatska glazbena pedagogija do sada je malo pozornosti pridavala ovoj problematici stoga ćemo uz analizu dokumenata na kojima se temelji osnovnoškolska nastava (HNOS i NOK), prikazati i aktualni nastavni program iz susjedne Slovenije u kojem su standardi znanja jasno navedeni. Istraživanje je zasnovano prvensveno na deskriptivnoj metodi s elementima kauzalno – neeskperimentalne metode. Komparacijom navedenih dokumenata pokušat ćemo naznačiti važnost standarda znanja u nastavi Glazbene kulture, njihovu ulogu u razvoju glazbenih sposobnosti učenika i mogućnosti vrednovanja rada i ocjenjivanja učenika. Rezulultat jasnog definiranja standarda znanja bi trebao podići razinu kvalitete nastave Glazbene kulture u osnovnoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija