Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 788809

Izazovi i zapreke kulturnoga pluralizma za razvoj suvremene škole i adolescenata


Smontara, Petar
Izazovi i zapreke kulturnoga pluralizma za razvoj suvremene škole i adolescenata // DOKON pedagogije i obrazovnih znanosti
Rijeka, Hrvatska, 2015. str. x-x (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 788809 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi i zapreke kulturnoga pluralizma za razvoj suvremene škole i adolescenata
(Cultural Diversity - A Challenge to Contemporary School)

Autori
Smontara, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
DOKON pedagogije i obrazovnih znanosti

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 22.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
adolescencija ; identitet ; interkulturalna pedagogija ; škola ; tolerancija
(adolescence ; identity ; intercultural education ; school ; toleration)

Sažetak
Različitosti su bogatstvo modernoga društva, a prepoznavanje univerzalnih i neotuđivih ljudskih prava trebalo bi biti javno, dijaloško i vidljivo. Rascjep između političkih principa, socijalnih vrijednosti, moralnih normi i privatnih uvjerenja zrcali se u etničko-religijskim sukobima (Sekulić, 2000), različitim oblicima rodnog i seksualnoga nasilja (Bonnet, 2001) kojima svakodnevno svjedočimo u pluralističkoj demokraciji multikulturalne Europe. Promjena paradigme pedagogijskih znanosti omogućuje i potiče novi pristup školi koja svojom anakronističkom fizionomijom i tradicionalnim karakterom pedagoškoga djelovanja postaje neusklađena s društvom koje se mijenja (Laegaard, 2010).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petar Smontara (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Smontara, Petar
Izazovi i zapreke kulturnoga pluralizma za razvoj suvremene škole i adolescenata // DOKON pedagogije i obrazovnih znanosti
Rijeka, Hrvatska, 2015. str. x-x (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
Smontara, P. (2015) Izazovi i zapreke kulturnoga pluralizma za razvoj suvremene škole i adolescenata. U: DOKON pedagogije i obrazovnih znanosti.
@article{article, author = {Smontara, Petar}, year = {2015}, pages = {x-x}, keywords = {adolescencija, identitet, interkulturalna pedagogija, \v{s}kola, tolerancija}, title = {Izazovi i zapreke kulturnoga pluralizma za razvoj suvremene \v{s}kole i adolescenata}, keyword = {adolescencija, identitet, interkulturalna pedagogija, \v{s}kola, tolerancija}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Smontara, Petar}, year = {2015}, pages = {x-x}, keywords = {adolescence, identity, intercultural education, school, toleration}, title = {Cultural Diversity - A Challenge to Contemporary School}, keyword = {adolescence, identity, intercultural education, school, toleration}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font