Pregled bibliografske jedinice broj: 788809
Izazovi i zapreke kulturnoga pluralizma za razvoj suvremene škole i adolescenata
Izazovi i zapreke kulturnoga pluralizma za razvoj suvremene škole i adolescenata // DOKON pedagogije i obrazovnih znanosti
Rijeka, Hrvatska, 2015. str. x-x (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 788809 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi i zapreke kulturnoga pluralizma za razvoj suvremene škole i adolescenata
(Cultural Diversity - A Challenge to Contemporary School)
Autori
Smontara, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
DOKON pedagogije i obrazovnih znanosti
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 22.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
adolescencija ; identitet ; interkulturalna pedagogija ; škola ; tolerancija
(adolescence ; identity ; intercultural education ; school ; toleration)
Sažetak
Različitosti su bogatstvo modernoga društva, a prepoznavanje univerzalnih i neotuđivih ljudskih prava trebalo bi biti javno, dijaloško i vidljivo. Rascjep između političkih principa, socijalnih vrijednosti, moralnih normi i privatnih uvjerenja zrcali se u etničko-religijskim sukobima (Sekulić, 2000), različitim oblicima rodnog i seksualnoga nasilja (Bonnet, 2001) kojima svakodnevno svjedočimo u pluralističkoj demokraciji multikulturalne Europe. Promjena paradigme pedagogijskih znanosti omogućuje i potiče novi pristup školi koja svojom anakronističkom fizionomijom i tradicionalnim karakterom pedagoškoga djelovanja postaje neusklađena s društvom koje se mijenja (Laegaard, 2010).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija