Pregled bibliografske jedinice broj: 788501
Poštivanje etičkih kodeksa u neprofitnim medijima
Poštivanje etičkih kodeksa u neprofitnim medijima, 2015., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 788501 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poštivanje etičkih kodeksa u neprofitnim medijima
(The respect of code of ethics in non-profite media)
Autori
Tolić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
06.10
Godina
2015
Stranica
47
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
etika; moral; etički kodeks; neprofitni mediji; alternativni mediji
(ethics; moral; ethics code; non-profite media; alternative media)
Sažetak
Razvojem tehnologije u 20. stoljeću razvoj medija doživljava svoj maksimum, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. Osobito se razvijaju i raste broj elektroničkih izdanja dnevnih listova i online medija koji pokrivaju sva polja ljudske djelatnosti. Evolucija tehnologije također je omogućila da do objavljenih sadržaja na mreži dođemo što brže. Brzinu ne možemo gledati samo kroz dostupnost, već i kroz objavljivanje sadržaja. Možemo reći da je informacija o nekom događaju, kada govorimo o online medijima, trenutno dostupna. No, može li brzina objavljivanja nekoga sadržaja biti i jedan od razloga manje etičnosti sadržaja? U ovome radu analizirali smo šest neprofitnih online medija iz područja kulture i politike kako bismo ih usporedili s mainstream medijima, potvrdili ili opovrgnuli početne hipoteze kako neprofitni mediji u najvišoj mjeri poštuju načela etičkoga kodeksa i pravila struke te da su nam neprofitni mediji potrebni kao protuteža pristranim mainstream medijima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti