Pregled bibliografske jedinice broj: 787739
Poticanje kreativnosti u visokoškolskoj nastavi s ciljem unaprjeđenja kvalitete života studenata
Poticanje kreativnosti u visokoškolskoj nastavi s ciljem unaprjeđenja kvalitete života studenata // Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tematski zbornik (1 dio) / Kaljača, S. ; Nikolić, M. (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2015. str. 314-323 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 787739 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje kreativnosti u visokoškolskoj nastavi s ciljem unaprjeđenja kvalitete života studenata
(Enhancing creativity in higher education in order to improve the quality of life of students)
Autori
Jukić, Tonća ; Kostović-Vranješ, Vesna ; Kunac, Sani
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih. Tematski zbornik (1 dio)
/ Kaljača, S. ; Nikolić, M. - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2015, 314-323
Skup
VI međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih"
Mjesto i datum
Ohrid, Sjeverna Makedonija, 19.06.2015. - 21.06.2015
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta života; visokoškolska nastava; poticanje kreativnosti; aktivnost studenata
(quality of life; higher education; fostering creativity; activity of students)
Sažetak
Kvaliteta života je širok, višeslojan i složen koncept, koji Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) definira kao percepciju osobe o vlastitom životu u kontekstu kulturnog i vrijednosnog sustava u kojem živi, a s obzirom na svoje ciljeve, očekivanja i ograničenja. Upravo zbog značaja podizanja kvalitete života, posljednjih desetljeća se posebna pozornost posvećuje istraživanju kvalitete života ljudi svih dobi, a posebice mladih. Budući da su studenti osjetljiva kategorija zbog svih izazova i mogućnosti s kojima se susreću, značajno je utvrditi kako je moguće povećati kvalitetu njihova života tijekom nastavnih obveza na fakultetu koje čine veći dio njihove svakodnevnice. Jedna od mogućnosti podizanja kvalitete života studenata je njihovo kvalitetno i angažirano provođenje vremena na fakultetu, a navedenom je teško udovoljiti ukoliko se tijekom studija ne potiče njihova kreativnost. Stoga je cilj ovog rada bio ispitati koliko studenti nastavničkih studija važnom smatraju kreativnost u svakodnevnom životu te u kojoj se mjeri kreativnost potiče tijekom njihovog studiranja. Rezultati procjene studenata pokazali su kako u visokoškolskom obrazovanju još uvijek prevladava tradicionalan način rada koji ograničava kreativnost studenata, slobodu izražavanja i njihovo aktivno sudjelovanje u nastavi. Kako suvremena visokoškolska nastava treba poticati aktivnu ulogu studenata i njihovo uključivanje u sukreiranje nastave, tako se u ovom radu, osim rezultata istraživanja, daju smjernice za ostvarivanje visokoškolske nastave koja će poticati kreativnost s ciljem unaprjeđenja kvalitete života studenata nastavničkih studija koji trebaju biti osposobljeni za unaprjeđivanje kvalitete života učenika u svom budućem profesionalnom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski